2011-04-24, 12:02
Medlem
expoexpos avatar
Kanske en lite ovanligare tripprapport, men ändå intressant. - Jag har noterat enormt starka drömmar när jag tar en pipett theralene. Inte otäcka drömmar, men ibland utspejsade. Ofta är de så intressanta och spännande att jag inte vill vakna. Jag minns dem efteråt starkt och det känns ibland som om jag kan styra dem en del/har kontrollen. - Man kan tex vakna, gå och kissa, lägga sig igen och fortsätta att drömma i samma dröm tex. - Känslor, färger och stämning blir alltid starka i dessa theralenedrömmar.

Efteråt frågar jag mig vad dessa drömmar ville berätta för mej. Det känns som om någon vill "tala om något" - Jag kan tex möta gamla släktingar och tala med dem och göra "semesterresor" med dem här i jordisk miljö. Hyra ett litet hus tex i en spännande miljö. Det är långa avancerade händelser och allt hänger liksom ihop. - Jag har även blivit tilltalad av djur i dessa drömmar och förstått varenda ord. - Det är svårt att beskriva hur man drömmer så starka känslor och stämning.

Någon annan som upplevt några av dessa drömfenomen med theralene? Eller drömdroppar som jag kallar dem.
Senast redigerad av expoexpo 2011-04-24 kl. 12:06.
Citera
2011-04-24, 12:06
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expoexpo
Kanske en lite ovanligare tripprapport, men ändå intressant. - Jag har noterat enormt starka drömmar när jag tar en pipett theralene. Inte otäcka drömmar, men ibland utspejsade. Ofta är de så intressanta och spännande att jag inte vill vakna. Jag minns dem efteråt starkt och det känns ibland som om jag kan styra dem en del/har kontrollen. - Man kan tex vakna, gå och kissa, lägga sig igen och fortsätta att drömma i samma dröm tex. - Känslor, färger och stämning blir alltid starka i dessa theralenedrömmar.

Efteråt frågar jag mig vad dessa drömmar ville berätta för mej. Det känns som om någon vill "tala om något" - Jag kan tex möta gamla släktingar och tala med dem och göra "semesterresor" med dem här i jordisk miljö. Hyra ett litet hus tex i en spännande miljö. Jag har även blivit tilltalad av djur i dessa drömmar.

Någon annan som upplevt några av dessa drömfenomen med theralene? Eller drömdroppar som jag kallar dem.

Verkar ju ganska skönt, men vad är Theralene för något?

-Zeph
Citera
2011-04-24, 12:11
Medlem
expoexpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephyreus

-Zeph

Jo det är skönt och samtidigt ibland lite omskakande. Det känns som man varit med om något. Inte bara drömt. Ofta frågar jag mig "vad ville drömmen berätta". Känslodrömmar. Som att vara med i en Avatarfilm på riktigt liksom men här på jorden. - Det är som att drömma en hel bok med händelser.

Theralene är en slags ångestdämpande, lugnande, sömnmedicin som är icke beroendeframkallande. Man kan ta en vid nån timme innan man lägger sig pipett. Håller man sig vaken blir man "fluddrig" och får blytunga ögonlock.
Senast redigerad av expoexpo 2011-04-24 kl. 12:14.
Citera
2011-04-24, 12:58
Medlem
Har inte alls samma erfarenhet. Sover blytungt utan att ens drömma innan jag vaknar upp.
Citera
2011-04-24, 13:43
Medlem
Citat:

-Zeph

TS menar antagligen Theralen.
Ont; Jo, jag har själv märkt av lite av det du beskriver när jag tog Theralen. Men jag slutade med det ganska fort, eftersom jag vart som en zombie dagen efter.
Citera
2011-04-24, 15:23
Medlem
Cshoguns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expoexpo
Jo det är skönt och samtidigt ibland lite omskakande. Det känns som man varit med om något. Inte bara drömt. Ofta frågar jag mig "vad ville drömmen berätta". Känslodrömmar. Som att vara med i en Avatarfilm på riktigt liksom men här på jorden. - Det är som att drömma en hel bok med händelser.

Theralene är en slags ångestdämpande, lugnande, sömnmedicin som är icke beroendeframkallande. Man kan ta en vid nån timme innan man lägger sig pipett. Håller man sig vaken blir man "fluddrig" och får blytunga ögonlock.

Hur fan lyckas du bli "fluddrig" på Theralen?
Citera
2011-04-24, 17:10
Medlem
Zephyreuss avatar
Jag antar att det är receptbelagt?

-Zeph
Citera
2011-04-24, 18:49
Medlem
expoexpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cshogun
Hur fan lyckas du bli "fluddrig" på Theralen?

Jag blir det i alla fall och jag har en polare som också kan fortsätta att drömma i samma dröm när han varit uppe o pissat tex. Precis som att fortsätta att läsa en bok. Normalt så kommer jag sällan ihåg vad jag drömt. På theralene kommer jag ihåg skitmycket.

Mitt första inlägg i tråden var jag nyvaken och säkert påverkad ännu. Djupt impad av den fantastiska drömmen jag just haft.
Senast redigerad av expoexpo 2011-04-24 kl. 18:52.
Citera
2011-04-24, 20:11
Medlem
Destiny365s avatar
Citat:
Jag antar att det är receptbelagt?

-Zeph

Yesbox.
Citera
2011-04-24, 20:39
Medlem
dknerks avatar
Upplever precis likadant med theralen,, rätt dock aven imovane ockssa
Citera
2011-04-24, 22:31
Medlem
clezs avatar
Har en flaska theralene..

Tar du alltså en hel sån där.. pipa eller va man ska säga? när ja tagit har ja tagit 5 droppar.. vilket va max stod de man skulle ta?

Hur länge sover jag om ja tar en hel "pipett" ? mår ja skit sen? blandar du ut de me vatten? isf hur mkt?
Citera
2011-04-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clez
Har en flaska theralene..

Tar du alltså en hel sån där.. pipa eller va man ska säga? när ja tagit har ja tagit 5 droppar.. vilket va max stod de man skulle ta?

Hur länge sover jag om ja tar en hel "pipett" ? mår ja skit sen? blandar du ut de me vatten? isf hur mkt?

Tar du en hel flaska kan du sova i 2-3 dagar

Jag brukar ta 20-25 droppar och jag tror max är 15-20 (?)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in