Citat:
Ursprungligen postat av Sol123
Theralen är en antihistamin, tänk clarityn och du kommer i samma kategori.
Antihistaminer hindrar utsöndringen av histamin vilket ger uppehov till allergiska reaktoner.
Således är det bara fjortisar som innehar förmågan att bli hög mot något som egentligen är tänkt mot hösnuva.
Jag kan ta en hel pipett, men då är man bra jäkla seg ganska länge och vill inte stiga upp ur sängen. Bara drömma. Egentligen räcker det nog med en halv. Har du själv testat det överhuvudtaget?