Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-04-23, 01:22
Bannlyst
Går det? Jag vet inte riktigt men inte kan jag va ensam om att kissa samtidigt som jag skiter? (är kille).

Först blir det att man klämmer ut några korvar, sen blir det som en reflex att man kissar...

Nån som vet varför?
Citera
2011-04-23, 01:26
Medlem
Arsenikarsles avatar
Jag har också undrat om det finns nån som kan skita utan att kissa :P
Men jag tror att när man pressar ut så kommer Allt, det går inte att kontrollera.

Ungefär som när man föder barn, barnet trycker på så om man är bajsnödig tömmer man tarmen samtidigt som barnet kommer ut.
Citera
2011-04-23, 01:29
Medlem
muskelns avatar
man passar väl på att göra båda samtidigt när man väl är där.
Citera
2011-04-23, 01:38
Medlem
Ibland är jag bara kissnödig och kissar. Fem minuter senare blir jag bajsnödig men då är ju allt kiss redan slut, så då kommer det bara bajs.
Citera
2011-04-23, 01:50
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raaketeen
Ibland är jag bara kissnödig och kissar. Fem minuter senare blir jag bajsnödig men då är ju allt kiss redan slut, så då kommer det bara bajs.

RLY?
För mig tycks det alltid finnas lite kiss kvar att skölja bort bajset med av nån mysko anledning!
Trooor jag iallafall...
Citera
2011-04-23, 01:54
Medlem
Drumsticks avatar
Jag har alltid fascinerats av de som bara kan dra ut röven och skita, helt utan att pissa.
Det går inte! Oavsett om man pissat först så kommer det alltid liiite.

Världen är orättvis
Citera
2011-04-23, 12:56
Medlem
bottgotts avatar
Har man bånge och det trycker på där bak är man bra illa tvungen att hålla tillbaks pisset, annars kan det sluta olyckligt.
Citera
2011-04-23, 13:24
Medlem
Hankes avatar
Jag har faktiskt lyckats med detta underverk en gång, skulle iväg och kolla klamydia med pissprov och blev skitnödig. Det var bland det svåraste jag gjort i hela mitt liv, och det kändes konstigt efteråt... Men det gick vägen! Dock inget att rekommendera!
Citera
2016-10-06, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenikarsle
Jag har också undrat om det finns nån som kan skita utan att kissa :P
Men jag tror att när man pressar ut så kommer Allt, det går inte att kontrollera.

Ungefär som när man föder barn, barnet trycker på så om man är bajsnödig tömmer man tarmen samtidigt som barnet kommer ut.

Jag måste lämna urinprov då och då, och då har jag lyckats med att bajsa utan att kissa , så det går om man måste. Jag är man, och håller samtidigt för toppen på penis (blockerar urinröret), då jag gör det jag ska göra. BTW (By The Way), det är bättre för tarmsystemet om man gör så här (rätar ut ändtarmen), det är mer naturligt, om man säger så. Våra förfäder, riktigt långt tillbaka. De satt troligtvis på huk då de skulle göra sig av med avföring. Inte så naturligt med andra ord att sitta på en toalett, går liksom emot vår anatomi.

Tips! sätt fötterna på en liten pall (jag använder en liten sophink) så att ändtarmen rätas ut, läs här: https://goo.gl/g2s1vN, så förstår ni vad jag menar.
Översatt till Svenska (genom verktyget: Google Translate Web): https://goo.gl/75ztOC
Direkt till en förklarande bild: https://goo.gl/82e3t7

Konstigt ämne!, och ännu konstigare att jag Googlade på detta.
Vad håller jag på med?
Dock, bra att man kan diskutera allt möjligt här på flashback.org.
Senast redigerad av viksun-0 2016-10-06 kl. 09:32. Anledning: Tillägg
Citera
2016-10-06, 14:33
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag är kvinna och kan bajsa utan att en droppe kiss kommer. Visste inte (förrän den här tråden) att många kissar när det bajsar.
Citera
2025-12-11, 18:06
Medlem
glockenreins avatar
Diskuterade detta med en polare nyligen som säger att han inte kan skita utan att pinka men jag tror att jag har gjort det några gånger. Han säger i alla fall att det inte är anatomiskt möjligt att skita utan att pinka samtidigt.
Citera
2025-12-22, 08:25
Medlem
EpicureNo2s avatar
Jag hänger inte i barer eller går på dans, så toaletten är nog det enda stället där jag riktigt kan släppa loss.

Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Diskuterade detta med en polare nyligen som säger att han inte kan skita utan att pinka men jag tror att jag har gjort det några gånger. Han säger i alla fall att det inte är anatomiskt möjligt att skita utan att pinka samtidigt.

Han snackar skit. Jag tömmer tarmen på några sekunder, ofta utan att det kommer urin. Men det är mycket vanligt att man tömmer blåsan samtidigt eftersom när man krystar så använder man även samma muskler som vid blåstömning, samt att avföringen kan trycka mot urinblåsan (givetvis med tarmväggen och blåsans hinna emellan). Den trycker även mot prostatan, så om man inte har ejakulerat på länge så kan även sädesvätska sippra ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in