• 1
  • 2
2011-04-22, 19:26
Medlem
tcfmogs avatar
Någon som känner till något smaskigt om löperskan Evy Palm, aktuell i Mästarnas Mästare? Hon verkar präktig så jag har svårt att se att det skulle finnas något skandalöst men det vore desto intressantare ifall det gjorde det.
Citera
2011-04-22, 21:00
Medlem
Mr.Zebs avatar
träffade tanten för några år sedan på ett bröllop och hon var grymt trevlig och svarade gärna på allas frågor. Har inget ont att säga om evy...
hennes syster med familj var dock lite snorkig.

Hon har en systerdotter som var med i os 1994
Citera
2011-04-22, 21:11
Medlem
Racooons avatar
Det här blir en kort tråd.
Citera
2011-04-23, 00:34
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Zeb
träffade tanten för några år sedan på ett bröllop och hon var grymt trevlig och svarade gärna på allas frågor. Har inget ont att säga om evy...
hennes syster med familj var dock lite snorkig.

Hon har en systerdotter som var med i os 1994

Vem är denna systerdotter?
Citera
2011-04-23, 01:40
Medlem
Ankias avatar
.
Hon verkade enkel och himla go i Mästarnas Mästare.
.
Citera
2011-04-23, 14:32
Medlem
Wokiees avatar
Hon var en starkt avskydd idrottsslärare på mitt högstadie, florera mycket rykten om konstigheter hon hade för sig.
Citera
2011-04-23, 14:58
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Vem är denna systerdotter?

skidskytte, helen dalbrg...
Ingen stjärna, uttagen för att vara en i staffetlaget.
Vad jag har hört var hennes kollega i laget bedtime buddy till Foppa efter os guldet
Men det är en helt annan historia.

Ang Evy så borde det väl finnas några studenter som har haft henne som mattant, de kanske har något matnyttigt om tanten
Citera
2011-04-23, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wokiee
Hon var en starkt avskydd idrottsslärare på mitt högstadie, florera mycket rykten om konstigheter hon hade för sig.
Idrottslärare? Hon har ju alltid omskrivits som mattant.
Citera
2011-04-23, 15:37
Medlem
Wokiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Idrottslärare? Hon har ju alltid omskrivits som mattant.

Inte på min skola iaf. vet inte om hon varit på andra skolor inom andra yrkesgrupper.

Hade henne inte själv hon slutade samma år som jag börja, min äldre bror körde däremot spökboll med henne.
Citera
2011-04-23, 15:39
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wokiee
Skulle kanske vara läge att redogöra för dessa rykten om man nu är i en skvallertråd och skriver.
Citera
2011-04-23, 18:20
Medlem
Wokiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Skulle kanske vara läge att redogöra för dessa rykten om man nu är i en skvallertråd och skriver.

Helt sant.

Nu är detta ju inte särkillt rättvist då vi aldrig hade henne och det enda som levde kvar på min tid var berättelserna om henne.

Det sades finnas ett pricksystem för lärare som skötte sig dåligt på skolan och när man fått tre prickar fick man sparken.

- Hon skall enligt sägnen ha samlat ihop 3 stycken och en av dem fick hon när en av Evys klasser var ute och åkte skridskor på dammarna, en unge brast då igenom isen men kom på nåt vis upp, och var chockad och frös givetvis en massa Evy ville dock inte ta grabben i sin bil då hennes säte skulle blivit blött och killen fick gå tillbaka till skolan.

- Hon ska även ha örfillat elever när de sagt dumma saker.

- Varit allmänt överlägsen och inte varit sen med att uppmuntra till och själv reta överviktiga elever.

Sen finns det ett gäng spinoffs på scenarior som ska ha hänt med Evy som huvudperson i dramat.

Men har som sagt inte själv vittnat eller har någa andra belägg förutom rykten och berättelser av elever som sagt sig varit "där".
Citera
2011-04-24, 09:04
Medlem
Rent jävla skitsnack att hon var gympalärare. Hon var bambatant...inget annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in