Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-21, 22:52
Medlem
Följande sms dök upp idag, från +46700453083. Medelandet var: quiero desearles una (mitt namn) pascua, que la conmemoracion de la muerte y resurreccion del nuestro senor sea de motivo de alabanza, por ta sacrificio pue hizo para darnos una esperanza de sus bendiciones. Gloria al rey quien viva para siempre y es real para aquellos que lo buscan de corazon. Glad Påsk.

Det verkar vara en religiös hälsning (google translate): Jag önskar dig en underbar påsk, högtidlighållandet av död och uppståndelse vår herre är orsaken till beröm, kan ta uppoffring för oss ett hopp om hans välsignelser. Ära till kungen som lever i evigheternas är verklig för dem som söker honom med hjärta

Var fan kommer detta från och varför? Har försökt hitta avsändaren via nummret men går bet..oerhört jävla störande..
Citera
2011-04-21, 22:57
Medlem
PPPowernaps avatar
Så du känner dig upprörd över att du fått en påskhälsning från en spansktalande person?

Blir du lika sur när du får spam?

Släpp sargen.

Glad påsk!
Citera
2011-04-21, 23:04
Medlem
FrankRosenthals avatar
Någon skickade väl helt enkelt bara fel.
Citera
2011-04-21, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankRosenthal
Någon skickade väl helt enkelt bara fel.

När hans namn fanns med i messet?
Citera
2011-04-21, 23:38
Medlem
FrankRosenthals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
När hans namn fanns med i messet?

Oj, hur kunde jag missa det? Mitt misstag. Då var det lite konstigare. Någon driver kanske med dig TS eller trodde att du var någon annan. Alltså med samma namn som dig då givetvis.
Citera
2011-04-21, 23:57
Medlem
Kan ju varit någon som sökte på ditt namn på eniro/hitta och fick då ditt nummer men var egentligen ute efter en annna med samma namn som dig.
Citera
2011-04-22, 08:41
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormannen
Följande sms dök upp idag, från +46700453083. Medelandet var: quiero desearles una (mitt namn) pascua, que la conmemoracion de la muerte y resurreccion del nuestro senor sea de motivo de alabanza, por ta sacrificio pue hizo para darnos una esperanza de sus bendiciones. Gloria al rey quien viva para siempre y es real para aquellos que lo buscan de corazon. Glad Påsk.

Det verkar vara en religiös hälsning (google translate): Jag önskar dig en underbar påsk, högtidlighållandet av död och uppståndelse vår herre är orsaken till beröm, kan ta uppoffring för oss ett hopp om hans välsignelser. Ära till kungen som lever i evigheternas är verklig för dem som söker honom med hjärta

Var fan kommer detta från och varför? Har försökt hitta avsändaren via nummret men går bet..oerhört jävla störande..
Har du själv aldrig skickat sms till fel nummer?
Isåfall Glad Påsk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in