• 1
  • 2
2011-04-19, 23:37
Medlem
Hej, jag har sett ngra trdar dr man snackar om MILFs och att 18,19,20 ringar har knullat dessa snygga kvinnor. Men hur vanligt r det att man r s ung och knullar MILFs som r upp emot 35-40 r?

Finns det verkligen s pass mnga kvinnor som r sugna p s pass unga killar eller r det bara ett ftal som har haft tur nr dem varit ute p klubbar osv?

Har ni sjlva lyckats med detta i ung lder s dela med er av historien
Citera
2011-04-19, 23:42
Medlem
skrudiss avatar
Prova med Golden Hits en skn fredag. Eller k p Finlandskryssning?
Citera
2011-04-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Prova med Golden Hits en skn fredag. Eller k p Finlandskryssning?

Nu var ju inte tanken att jag sjlv skulle testa detta. Ville mest veta hur pass vanligt det r. Men man kanske fr boka in en biljett i framtiden
Citera
2011-04-19, 23:47
Medlem
MNGA tjejer/damer gillar lammktt. G in p sexkontaktsiter bara s fr du se.
Citera
2011-04-19, 23:50
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd
Nu var ju inte tanken att jag sjlv skulle testa detta. Ville mest veta hur pass vanligt det r. Men man kanske fr boka in en biljett i framtiden

Ja, ja. Du kanske bara frgar fr en kompis till dig?

Nej, men jag tror vl inte att det r srskilt vanligt. Kanske frekommer det bland damer som vill knna sig som unga p nytt. Jag tycker att det r sllan som ldergrupper umgs tillsammans, fr oftast r krogar (om vi tar det som exempel) redan ldersbaserade och utbudet drefter.
Citera
2011-04-20, 00:48
Medlem
finns enormt skumma klubbar i Sverige dr det befinner sig ldre heta kvinnor.. varit nra att nappa en gng. men nra rknar ingen hare..
Citera
2011-04-20, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AaaBbbCccDdd
Hej, jag har sett ngra trdar dr man snackar om MILFs och att 18,19,20 ringar har knullat dessa snygga kvinnor. Men hur vanligt r det att man r s ung och knullar MILFs som r upp emot 35-40 r?

Finns det verkligen s pass mnga kvinnor som r sugna p s pass unga killar eller r det bara ett ftal som har haft tur nr dem varit ute p klubbar osv?

Har ni sjlva lyckats med detta i ung lder s dela med er av historien

Hej p dig Flashbackare

Jag r snart 22 i alla fall

Det r vanligt, och enkelt att ragga upp en milf bara man gr fram. Kryssningar brukar vara enklast. Nstan alla kvinnor i btskrogen r sdana

Ja, jag lyckades frst fr 4 r sedan. Jag bestllde en stor stark, och tog polarens jgermeister. Han drog ner till hytten och jag fick sitta ensam. En fin rdhrig milf satt bredvid mig och vi brjade prata om allt, vi dansade och gick ner till hennes hytt. Resten av historien fr du klura ut sjlv.

Lycka till med ditt skande om du ska ska...
Citera
2011-04-20, 10:16
Medlem
Jod, det existerar absolut. Sen r vl det svra att hitta en het ldre kvinna. P en finladskryss finns nog kta tanter men rligt talat, hur heta r de?

Nr jag var 22 lyckades jag hamna i sng med ett ex morsa p 46 =p Och hon var grymt het fr sin lder! Nu har det tyvrr gtt ngra r till s det brjar fallera, men minnet lever kvar!
Citera
2011-04-20, 10:24
Medlem
Hrligt att lsa att ngra lyckats med detta
Citera
2011-04-20, 16:51
Medlem
Jag var 24, hon 39. Mttes p jobbet. Hon lrde mig mycket och vi hade fantastiskt sex. Tog slut efter ngot halvr nr jag trffade den som skulle komma att bli min hustru.
Citera
2011-04-20, 17:09
Medlem
G.D.Is avatar
Jag r nu 25 r och har lyckats att lgra ngra milfar till min stora gldje

Frsta gngen var p semester i Gbg fr ngra r sen, jag var d 22 och hon var 40
Vi trffades p krogen och brjade hngla dr, sen fljde jag med hennes sllskap p efterfest och vi hamnade i sng, hon sg vldigt bra ut.

Andra gngen var utomlands i thailand, dr jag trffade en fransk tvbarnsmamma i ldern 44, jag var d 24. Sg att hon var ensam p restaurangen dr jag och polarna ( vi var 6 grabbar ) kkade. Efter ngra glas vin hade jag mod att ensam g fram och snacka med henne, vilket var lyckat. Hon var vl inte jttehet men sg okej ut och hade silikonbrst vilket var till hennes frdel

Tredje gngen var fr ngra veckor sedan nr jag trffade en instruktr frn mitt gym p krogen. Vi pratade och dansade och hon fljde med mig hem. Hon var 40 r, tajt kropp men bara halvsnygg i ansiktet
Citera
2011-04-20, 17:56
Medlem
DonVonFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.D.I
Jag r nu 25 r och har lyckats att lgra ngra milfar till min stora gldje

Frsta gngen var p semester i Gbg fr ngra r sen, jag var d 22 och hon var 40
Vi trffades p krogen och brjade hngla dr, sen fljde jag med hennes sllskap p efterfest och vi hamnade i sng, hon sg vldigt bra ut.

Andra gngen var utomlands i thailand, dr jag trffade en fransk tvbarnsmamma i ldern 44, jag var d 24. Sg att hon var ensam p restaurangen dr jag och polarna ( vi var 6 grabbar ) kkade. Efter ngra glas vin hade jag mod att ensam g fram och snacka med henne, vilket var lyckat. Hon var vl inte jttehet men sg okej ut och hade silikonbrst vilket var till hennes frdel

Tredje gngen var fr ngra veckor sedan nr jag trffade en instruktr frn mitt gym p krogen. Vi pratade och dansade och hon fljde med mig hem. Hon var 40 r, tajt kropp men bara halvsnygg i ansiktet

Vnta? r du han killen i Rocky?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in