2011-04-19, 22:41
Medlem
Pinkmans avatar
Hej,

Är det någon som har testat denna "nyhet" ännu? Loonic finns i olika tobak- & nikotinhalter - allt från 100% till 0% och kallas således för "det första nedtrappningssnuset på marknaden". Övriga procent fylls på med grönt te och aromer.

http://www.kickupshop.se/cgi-bin/ibu...tva&artgrp=201 - För mer info.

Regards

Pinkman
Senast redigerad av Pinkman 2011-04-19 kl. 22:57.
Citera
2011-04-19, 22:47
Bannlyst
Ska du sluta snusa så ska du inte köpa det där.

Det är ungefär som att sluta dricka med, vodka--> nått 20% --> vin --> Arboga 10.0---> 7,5 öl --> stark öl --> folköl --> lättöl.

Det fungerar inte.
Citera
2011-04-19, 22:52
Medlem
Pinkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migrationsverket
Ska du sluta snusa så ska du inte köpa det där.

Det är ungefär som att sluta dricka med, vodka--> nått 20% --> vin --> Arboga 10.0---> 7,5 öl --> stark öl --> folköl --> lättöl.

Det fungerar inte.

Jaså? Har vi en alkoholist mitt ibland oss? Jag har inte heller sagt att jag ska sluta, att jag ens snusar eller att jag vill köpa. Jag frågade om någon hade testat denna "nyhet".
Citera
2011-04-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkman
Jaså? Har vi en alkoholist mitt ibland oss? Jag har inte heller sagt att jag ska sluta, att jag ens snusar eller att jag vill köpa. Jag frågade om någon hade testat denna "nyhet".

Jag har inte testat den serien men jag har testat kickupserien utan och kan ju säga att det inte var någon höjdare.
Citera
2011-04-20, 16:03
Medlem
Ko.i.kukens avatar
det låter bra iaf men eftersom jag inte har planer på att sluta så, nej tack
Citera
2011-04-23, 02:20
Medlem
tuffgongs avatar
måste dock säga att namnet ger mig lite rysningar, loonic,, snarlikt lunatic :/ kanske något för dem som är desperata?
Citera
2011-04-23, 12:04
Medlem
Jaervas avatar
Vi fick lite gratisprover där jag jobbar och 75% -aren funkar väl i krig och hungersnöd. men 50% och neråt är inget att hänga i granen. Den absolut värsta av dom är den vita portionspåsen som smakar rengöringsmedel.

Tumme ner.
Citera
2011-04-23, 14:40
Medlem
finns det i lös?
Citera
2011-04-25, 11:35
Medlem
Pinkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420mary
finns det i lös?

Det skulle jag inte kunna tänka mig. Men det går ju alltid att gå in på hemsidan och kolla.
Citera
2014-05-12, 19:42
Medlem
Hejsan finns fortfarande Loonic att köpa?! vill värkligen sluta snusa men kan inte bara slutar sådär... Hittar ingen sida alls att köpa Loonic på, verkar som dom har slutat tillverka dessa!
Någon som vet ett liknande nedtrappnings snus?
mvh mvh
Citera
2014-05-12, 20:15
Medlem
avskum1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labbz0re
Hejsan finns fortfarande Loonic att köpa?! vill värkligen sluta snusa men kan inte bara slutar sådär... Hittar ingen sida alls att köpa Loonic på, verkar som dom har slutat tillverka dessa!
Någon som vet ett liknande nedtrappnings snus?
mvh mvh

Tror de har slutat göra dem tyvärr.
Men testa att köpa mini snus som har mindre nikotin. Många av dem ligger ju runt 3-4 mg/g (standard är 8 mg/g).
Kolla på snus2.se eller snusbolaget.se under mini snus, där står mg/g i beskrivningen för de olika märkena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in