Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-05-11, 20:52
  #37
Medlem
Ettsjutrettons avatar
En nära släkting till MGM vårdades på Säters sjukhus i mitten av 1980-talet. Om detta ligger i släkten, kanske man kan finna en förklaring/motiv till mordet på Singh. Kanske hade MGM dömts till sluten vård om polisen fått fast honom?
Citera
2022-07-04, 18:25
  #38
Medlem
Jag har eventuellt en del information som jag kan dela privat. Har dock inte tillräckligt många inlägg än för att skicka pm.
Citera
2022-07-04, 18:28
  #39
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipracitaseva
Jag har eventuellt en del information som jag kan dela privat. Har dock inte tillräckligt många inlägg än för att skicka pm.
Det låter mycket intressant. Vill du skriva här om informationen handlar om själva mordet, eller om den misstänkte Sten?
Citera
2022-07-04, 19:53
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Det låter mycket intressant. Vill du skriva här om informationen handlar om själva mordet, eller om den misstänkte Sten?

Om den misstänkte. Inte om perioden före eller kring mordet utan efter. Men delar inte offentligt.
Citera
2022-07-04, 21:16
  #41
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipracitaseva
Om den misstänkte. Inte om perioden före eller kring mordet utan efter. Men delar inte offentligt.
Då blir det svårt att ta del av denna information, eftersom du ej kan skicka PM i nuläget.
Citera
2023-03-15, 05:38
  #42
Medlem
Kan tycka att det är konstigt att någon podd, vad jag vet, inte tagit upp det här mordet. Det måste vara ovanligt med sektmord i Sverige. Lägg därtill att en av misstänkta mördarna är en rik miljonär. Och att han och familjen har kontakter med en hög polischef.
Citera
2023-03-22, 22:49
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
En nära släkting till MGM vårdades på Säters sjukhus i mitten av 1980-talet. Om detta ligger i släkten, kanske man kan finna en förklaring/motiv till mordet på Singh. Kanske hade MGM dömts till sluten vård om polisen fått fast honom?
Kanske det. Rodenborg är väl en känd problematisk släkt om man ser till rättsfall.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback