• 1
  • 2
2011-08-08, 16:19
Medlem
Theberzerkers avatar
Kan jag komma undan med att sga att nr jag hade stngt av tndningen efter jag blivit stoppad s blev jag rdd och slngde i mig en ikto? Men att jag inte hade tagit ngot p flera dagar innan vilket bevisades av den lga halten klonazepam.
Citera
2011-08-08, 19:35
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Kan jag komma undan med att sga att nr jag hade stngt av tndningen efter jag blivit stoppad s blev jag rdd och slngde i mig en ikto? Men att jag inte hade tagit ngot p flera dagar innan vilket bevisades av den lga halten klonazepam.

Varfr skulle du bli s rdd att du mste paniksvlja piller nr du blir stoppad av polisen? glhf med den historian
Citera
2011-08-08, 19:57
Medlem
Nr det gller droger s r det NOLLTOLERANS som gller. S pvisas 0,00001mg i blodet s ker du p det.

Sen s har givetvis inte SKL nasas labbutrustning s allt fr sm mngder kan dem inte mta.

Men s fort narkotikaklassade mnen som man inte har p recept pvisas i blodet s r det narkotikabrott o kr man dessutom bil r det drograttfylla med.

Det finns allts ingen lagliggrs som med alkohol att under 0.2promille r det inte olagligt.

Men tanken hade varit fin
Citera
2011-08-08, 21:35
Medlem
Tror inte att kortet rycker men du mste vara drog fri i MINST 6 mnader..Det beror p vilken Docktor eller vad fan man ska kalla dom..En tjej som torska nr hon var 17 r med moppe och hade rkt fick g och pissa i 4 r efter hon hade ftt krkortet..S det r mkt vad man trffar fr person hur lnge du behver pissa.
Citera
2011-08-08, 22:55
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Varfr skulle du bli s rdd att du mste paniksvlja piller nr du blir stoppad av polisen? glhf med den historian

Ville inte bli tagen fr innehav men jag visste inte var jag skulle gra av tabletten. Blev rdd fr blljusen d jag hade en vldigt ngestfylld dag?
Citera
2011-08-09, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Ville inte bli tagen fr innehav men jag visste inte var jag skulle gra av tabletten. Blev rdd fr blljusen d jag hade en vldigt ngestfylld dag?
Det dr lter faktiskt bra, det skulle kunna hlla bra i rttegngen om du bara har en klar historia och hller dej till den, det skulle kunna hlla om man rker osv fr att dom har ju vldigt svrt att bevisa motsattsen.

och d skulle du bara ka p ringa narkotikabrott och behva pissa i 6 mn, har du tur s pverkar det inte ens krkortet. har du otur s fr du tillbaka det efter 3 mn med piss eller liknande

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in