Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Hej, har nyss haft rannsakan med hund och hela kret. De hittade inget och jag vgrade pissprov s jag kte p blodprov istllet.
Jag tog 7st Iktorivil 2mg i fredags (3 dagar och 5 timmar sen fr att vara exakt. Har inte tagit ngot innan dess)
Vad tror ni, kommer jag ka dit som fan p det eller finns det en liten liten chans att jag klarar mig?
Har ven krkort som jag behver fr jobbet, s om jag ker dit fr drograttfylla, kommer dom d ta krkortet fr alltid och tvinga mig att pissa fr att f tillstnd att ta ett nytt krkort.. Eller kommer jag f behlla kortet i utbyte mot att jag fr pissa regelbundet fr att visa att jag kan hlla mig nykter. Eller tar dom krkortet i ungefr ett r och sen fr jag tillbaka det UTAN att behva ta om det frn scratch med uppkrning osv?
Vet att det r mnga frgor, men jag r otrolig tacksam ver hjlpsamma svar!
Mvh Theberz
Om du bara torskar p ringa s fr du behlla krkortet om du pissar i 6 mnader fr att bevisa att du inte missbrukar.
Jag r vck som fan nu, s jag kanske missfrstod texten. S det kanske finns att lsa dr. Men det jag undrar r; Vad hade de fr grund fr husrannsakan? Det r ju inte s att de p mf gr det hos folk...