• 3
  • 4
2011-04-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Tror nog att mycket av problemet kan ligga i just det du beskrev, lät som något som skulle kunna orsaka ganska ordentlig prestationsångest för er båda

Som många skrivit, du är väldigt ung så du har gott om tid på dig, vore ju trist om du hade upplevt allt redan nu, kan ju vara kul att ha något att se fram emot

Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Ja, då har vi ett grundproblem här som är lämpligt att fixa först före du fortsätter jaga vaginal orgasm.

Antingen är problemet att

1) killarna du varit med suger
eller
2) Du är lite mentalt blockerad från att komma när någon annan ser på/är där

(eller både 1&2 :P)

För att utesluta 2), prova onanera med din kille i rummet och se om du klarar komma hela vägen. (De flesta killar tycker det är as hett att titta på, så du behöver inte vara orolig för att han inte vill va med)
Funkar inte det då inte för dig att komma, ja då har du ju mentala spärrar av något slag som du behöver arbeta med.

Om det går alldeles utmärkt, ja då är det dax att börja ställa krav på killen att slicka o pilla på dig 20-30min före varje gång han får trycka in kuken. Då lär han bli motiverad att lära sig hur du ska beröras för att du ska komma. När han klarar det, DÅ kan du börja "jaga" den vaginala orgasmen igen, och det lär bli lättare, för du har redan tryggheten i att veta att du kan få orgasm med killen och kan slappna av och koncentrera dig på att njuta.

Citat:
Ursprungligen postat av bamboocha
Okej, första frågan:

Är det någon som på allvar har försökt?

Det kan tyckas för en del här som en lustig fråga men den är inte helt omotiverad.
Att sticka ner händerna och slabba runt i någon minut för att kolla läget räknas inte.
Inte heller motsvarande scenario med tungan.

Är det någon som verkligen tagit hand om dig med målet att du ska komma, och i princip blivit tvungen att ge upp efter en lång stund?

Jag har haft ett fast förhållande.. tog slut mellan mig och min senaste för en vecka sedan :/
Men vi kämpade för och få mig att komma.. med det gick inte..
Självklart har även killar i mina andra förhållande försökt med. EFTER jag berättat att jag faktiskt aldrig har kommit med någon kille alls.. (jag är inte direkt en som fejkar och håller saker för mig själv)

Jag funderar på det som Karmen skrev innan ''mentalt blockerad'' det liksom fastnade i mitt huvud nu-.. tänk om det är så.. För liksom jag har inte tänkt på det så.. jag har alltid VELAT kunna komma.
Fast när jag känner att det e suuuuuuuuuuper skönt och jag lika väl skulle kunna komma så klipper någon av den spända tråden som jag skrev i ett tidigare beskrev i ett inlägg.

Killarna jag har varit med har absolut inte vart dåliga.. förutom några då...
Men ah..
Dom flesta jag vart med har haft kvar sitt stånd efter att dom själva har kommit om dom nu kommit för snabbt.. vilket händer ibland. Och då har vi fortsatt haft sex och försökt göra det bra för även mig.
Citera
2011-04-20, 19:29
Medlem
bamboochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandalouise
Jag har haft ett fast förhållande.. tog slut mellan mig och min senaste för en vecka sedan :/
Men vi kämpade för och få mig att komma.. med det gick inte..
Självklart har även killar i mina andra förhållande försökt med. EFTER jag berättat att jag faktiskt aldrig har kommit med någon kille alls.. (jag är inte direkt en som fejkar och håller saker för mig själv)

Jag funderar på det som Karmen skrev innan ''mentalt blockerad'' det liksom fastnade i mitt huvud nu-.. tänk om det är så.. För liksom jag har inte tänkt på det så.. jag har alltid VELAT kunna komma.
Fast när jag känner att det e suuuuuuuuuuper skönt och jag lika väl skulle kunna komma så klipper någon av den spända tråden som jag skrev i ett tidigare beskrev i ett inlägg.

Killarna jag har varit med har absolut inte vart dåliga.. förutom några då...
Men ah..
Dom flesta jag vart med har haft kvar sitt stånd efter att dom själva har kommit om dom nu kommit för snabbt.. vilket händer ibland. Och då har vi fortsatt haft sex och försökt göra det bra för även mig.

Synd med pojken. Blev själv singel för ett par månader sedan. Dock har jag upptäckt att jag experimenterar mer med mig själv när jag är singel, så det kanske kan vara positivt också

Först och främst tycker jag att du ska lägga vaginalorgasmer på hyllan ett tag. För en tjej som inte har så lätt för det så är det ganska avancerade grejer som kräver full tillit till både en själv och pojken. (Jag har utforskat min egen sexualitet länge, och har en bra bit kvar. Dock har jag pratat med många tjejer som gått igenom samma sak. För en del av dem så har det gått efter ett tag.)

Börja från början med steg 1, vilket är klitorisorgasmer. Du verkar vara en klitoristjej (vilket de flesta är). Jag tolkar det som att du främst stimulerar klitoris när du onanerar.

Du säger att du får orgasmer på egen hand, men inte med killar. Det tyder på att du har en blockering, vilket faktiskt är mycket vanligt. Jag tror inte att jag någonsin pratat med en tjej som inte hade det i början. När blockeringen försvinner är olika från person till person.
Du har fått tips om att onanera själv i samma rum som en kille, och allt eftersom låta honom hjälpa till mer och mer. Detta är nog det jag skulle rekommendera.

Min blockering försvann efter över två år som sexuellt aktiv. Jag hade ett långt förhållande bakom mig, samt ett flertal sexpartners. Ingen av dem hade varit i närheten trots ihärdiga försök.
Men en ljummen sommarnatt under en festival, i ett övergett förråd, på en plastsäck så hände det.
Totalt utan förvarning.
Faktorer som spelade in var väl att jag var onykter. Inte så onykter att känsligheten försvann, men tillräckligt mycket för att kunna slappna av.
Jag var på en plats jag älskar, och jag var på strålande humör. Jag hade raggat på killen hela dagen, och äntligen fått med mig honom.
Dessutom fingrade han mig med en teknik som jag inte hade upplevt innan.

Efter det lyckades nästa kille som gjorde ett seriöst försök få mig att komma, även fast det tog säkert 45 minuter (stackars sate).
Och efter det träffade jag en kille som var grym i sängen och med honom kom jag som aldrig förr. Han lämnade mig aldrig otillfredsställd, och med honom släppte jag verkligen loss.
Efter det har det glidit på utan större bekymmer.

Nästa projekt är att väcka g-punkten. Men det är ett långsiktigt projekt som får ta sin lilla tid.

Jag skulle råda dig att fokusera på klitorisorgasmer, och se till att killarna får dig att komma genom att fingra eller slicka.
När du är på väg att komma, så måste du rensa huvudet lite. Det värsta du kan göra är att ligga och tänka /hoppas på att det ska gå den här gången. Det kan vara sådana tankar som bidrar till att njutningen försvinner.
Citera
2012-07-05, 20:20
Medlem
i över 3 år kom ja i varje samlag.men inte tjejen e endaste gång.känns mest pinsamt när de går efter några juck.
Citera
2012-07-05, 21:05
Medlem
Mutchofs avatar
Jag måste smeka mig själv samtidigt. Ibland fantiserar jag också. Kommer alltid. Har ibland svårt att vänta ut kille .
Citera
2012-07-06, 08:49
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-07-06, 09:11
Medlem
Reffereffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86
Du är ju väldigt ung och har tid på dig. Själv är jag 25 och har varken fått orgasm av samlag eller förspel, men men det kommer kanske en vacker dag.

Då får du väl skaffa en karl eller qvinna värd namnet. Att inte komma under samlag är väl ingen skam, men se för fasen till att hitta någon som kan ge dig en orgasm av slick eller smek.
Citera
2012-07-06, 11:46
Medlem
Jag och min tjej har varit tillsammans i snart 3 år. Hon har aldrig kommit genom vaginal penetrering heller, så du är inte ensam. Den ända gången hon kommit var när jag körde med en dildo konstant i typ 30 minuter då gav hon vika. Enligt henne kom hon men det är bara hon som vet. Be din tjej hjälpa till på traven med lite klitpill
Citera
2012-07-09, 00:51
Medlem
korvsmasks avatar
Ta det lugnt! Jag hade inte heller kommit under sex innan jag träffade min nuvarande pojkvän. Det lilla knepet jag har är att spänna mitt underliv medan och då blir det tightare och då känner jag också mer. Så kan det ju bero på hur fort man kör också, som jag t.ex.. jag kommer jämt när vi kör fort än när vi kör långsamt. Men om du är en person som gillar långsamt, spänn underlivet lite och/eller smek dig själv
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in