2011-04-20, 15:53
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Tror nog att mycket av problemet kan ligga i just det du beskrev, lät som något som skulle kunna orsaka ganska ordentlig prestationsångest för er båda
Som många skrivit, du är väldigt ung så du har gott om tid på dig, vore ju trist om du hade upplevt allt redan nu, kan ju vara kul att ha något att se fram emot
Som många skrivit, du är väldigt ung så du har gott om tid på dig, vore ju trist om du hade upplevt allt redan nu, kan ju vara kul att ha något att se fram emot

Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Ja, då har vi ett grundproblem här som är lämpligt att fixa först före du fortsätter jaga vaginal orgasm.
Antingen är problemet att
1) killarna du varit med suger
eller
2) Du är lite mentalt blockerad från att komma när någon annan ser på/är där
(eller både 1&2 :P)
För att utesluta 2), prova onanera med din kille i rummet och se om du klarar komma hela vägen. (De flesta killar tycker det är as hett att titta på, så du behöver inte vara orolig för att han inte vill va med)
Funkar inte det då inte för dig att komma, ja då har du ju mentala spärrar av något slag som du behöver arbeta med.
Om det går alldeles utmärkt, ja då är det dax att börja ställa krav på killen att slicka o pilla på dig 20-30min före varje gång han får trycka in kuken. Då lär han bli motiverad att lära sig hur du ska beröras för att du ska komma. När han klarar det, DÅ kan du börja "jaga" den vaginala orgasmen igen, och det lär bli lättare, för du har redan tryggheten i att veta att du kan få orgasm med killen och kan slappna av och koncentrera dig på att njuta.
Antingen är problemet att
1) killarna du varit med suger
eller
2) Du är lite mentalt blockerad från att komma när någon annan ser på/är där
(eller både 1&2 :P)
För att utesluta 2), prova onanera med din kille i rummet och se om du klarar komma hela vägen. (De flesta killar tycker det är as hett att titta på, så du behöver inte vara orolig för att han inte vill va med)
Funkar inte det då inte för dig att komma, ja då har du ju mentala spärrar av något slag som du behöver arbeta med.
Om det går alldeles utmärkt, ja då är det dax att börja ställa krav på killen att slicka o pilla på dig 20-30min före varje gång han får trycka in kuken. Då lär han bli motiverad att lära sig hur du ska beröras för att du ska komma. När han klarar det, DÅ kan du börja "jaga" den vaginala orgasmen igen, och det lär bli lättare, för du har redan tryggheten i att veta att du kan få orgasm med killen och kan slappna av och koncentrera dig på att njuta.
Citat:
Ursprungligen postat av bamboocha
Okej, första frågan:
Är det någon som på allvar har försökt?
Det kan tyckas för en del här som en lustig fråga men den är inte helt omotiverad.
Att sticka ner händerna och slabba runt i någon minut för att kolla läget räknas inte.
Inte heller motsvarande scenario med tungan.
Är det någon som verkligen tagit hand om dig med målet att du ska komma, och i princip blivit tvungen att ge upp efter en lång stund?
Är det någon som på allvar har försökt?
Det kan tyckas för en del här som en lustig fråga men den är inte helt omotiverad.
Att sticka ner händerna och slabba runt i någon minut för att kolla läget räknas inte.
Inte heller motsvarande scenario med tungan.
Är det någon som verkligen tagit hand om dig med målet att du ska komma, och i princip blivit tvungen att ge upp efter en lång stund?
Jag har haft ett fast förhållande.. tog slut mellan mig och min senaste för en vecka sedan :/
Men vi kämpade för och få mig att komma.. med det gick inte..
Självklart har även killar i mina andra förhållande försökt med. EFTER jag berättat att jag faktiskt aldrig har kommit med någon kille alls.. (jag är inte direkt en som fejkar och håller saker för mig själv)
Jag funderar på det som Karmen skrev innan ''mentalt blockerad'' det liksom fastnade i mitt huvud nu-.. tänk om det är så.. För liksom jag har inte tänkt på det så.. jag har alltid VELAT kunna komma.
Fast när jag känner att det e suuuuuuuuuuper skönt och jag lika väl skulle kunna komma så klipper någon av den spända tråden som jag skrev i ett tidigare beskrev i ett inlägg.
Killarna jag har varit med har absolut inte vart dåliga.. förutom några då...
Men ah..
Dom flesta jag vart med har haft kvar sitt stånd efter att dom själva har kommit om dom nu kommit för snabbt.. vilket händer ibland. Och då har vi fortsatt haft sex och försökt göra det bra för även mig.