Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Hur är motståndet på dessa siter jämfört med till exempel SVS, Pokerstars och Full Tilt? (De nätverk jag har referenser ifrån)
Har för lite erfarenhet av de siterna för att kunna ge ett utlåtande. Jämfört med 888 är motståndet generellt lite bättre, och regsen är mer benägna att testa nya regs, men det finns samtidigt fler fiskar och fler tomma bord att sitta vid.
Citat:
Ursprungligen postat av timmmy
Väldigt tighta och tråkiga bord i jämförelse med sidorna du nämnde. Känns inte särskilt svårt att slå dock, fick känslan av att det var massvis med rakeback-grinders som inte är särskilt svåra att exploatera. Turneringstrafiken är ju såklart mycket sämre, och har inte mycket erfarenhet därifrån. Har bara spelat en del DoN-sngs, där motståndet var värdelöst. (5-10$ don)
Vilken site har starkt motstånd på $5 och $10 DoN menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Väljer att skriva detta här.
Jag har ett tekniskt problem med ipoker. När jag har loggat in och ska öppna ett bord så börjar muspekare blinka och klienten laggar sönder och jag kan inte göra något annat än att stänga ner skiten. Vad kan detta bero på? Någon som vet?
Testat att installera om klienten?
Annars kanske det är så enkelt att din dator har för dålig prestanda? iPoker-klienten verkar vara ett Java-program som är ganska tungdrivet och det blinkar och flimrar en del när man har den igång, kan tänka mig att det inte är roligt på en gammal trött dator...