• 1
  • 2
2011-04-18, 18:24
Medlem
j0bans avatar
Eftersom att läget är som det är på mitt kära pokerstars just nu så valde jag att ta ut hela bankrullen i väntan på bättre tider. Nu är jag på jakt efter en stor, trygg och snyggt gjord (ja, jag bryr mig om sånt) sida att spela på. Främsta kriteriet är att det är lokaliserat i Europa, går det att få rakeback på sidan så är det givetvis ett plus. Spelar främst NL25 Cashgame.

Tips?
Citera
2011-04-18, 18:42
Medlem
Melongrasss avatar
https://www.flashback.org/t1155957
Citera
2011-04-18, 18:53
Medlem
Nintendokids avatar
Party poker
Citera
2011-04-18, 18:54
Medlem
j0bans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melongrass
https://www.flashback.org/t1155957
ooops missat den tråden helt, tack
Citera
2011-04-18, 22:00
Medlem
pokerlifes avatar
Jag skulle lägga mina cash på ipoker. Det är ett stort stabilt nätverk med grymt mycket fisk. O ja jag vet vad jag snackar om
Kollade min mailkorg idag och hade säkert fått mail från 10 europa siter LOL. Dock så finns det inget som slår min rakeback på ipoker
Citera
2011-04-18, 22:16
Medlem
j0bans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerlife
Jag skulle lägga mina cash på ipoker. Det är ett stort stabilt nätverk med grymt mycket fisk. O ja jag vet vad jag snackar om
Kollade min mailkorg idag och hade säkert fått mail från 10 europa siter LOL. Dock så finns det inget som slår min rakeback på ipoker
Vad spelar du på för pokerrum på iPoker då?
Citera
2011-04-21, 06:32
Medlem
Victor Chandler. Riktigt läcker sida, och klient, Entraction-nätverket.

Där går att få en bra deal. Supertrevlig support, gratis insättningar och uttag med VISA.

Möjlighet att ha SEK som valuta vilket för mig alltid är självklart. Slipper ju på så vis valutaväxlingsavgiften från svensk bank du skulle fått betala om du haft annan valuta.
Citera
2011-04-21, 17:59
Medlem
danitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerlife

Ska vi slå vad eller?
Citera
2011-04-23, 14:50
Medlem
Själv kan jag rekommendera ipoker då de är en ett stort nätverk med riktigt bra trafik. Visst de sägs att de finns en hel del grinders på det nätverket men med så bra trafik så finns de självklart fullt med hyper idiot fiskar som slaskar iväg sina pengar, bara att söka upp dom och undvika grinders så kommer du göra dig bra med pengar på det nätverket om du är en bra spelare de vi säga. Har tänkt själv att lägga in på
mansion.com som är på ipoker/playtech. Dom har en otroligt bra first deposit bonus och de finns en rakeback deal. Kan hålla med den andra snubben som rekommenderade ipoker, de kryllar av fisk !
Citera
2011-04-24, 21:25
Medlem
Rekommenderar ipoker också. Sen föredrar jag att spela på någon av de större siterna som William Hill och Betfred. Med en bra rakeback samt lite exklusiva freerolls och race ger det riktigt bra värde. Undvik dock mindre siter! Har haft många dåliga erfarenheter från dessa. Låsning av mitt account utan att säga något, "glömda svar av supporten" och långa väntetider. Bättre att köra på en site som bevisligen behandlar kunderna bra och har livesupport.
Citera
2011-04-25, 09:22
Medlem
Capones avatar
William Hill har även jag bra erfarenhet av. Kan även rekommendera Blue Square på iPoker-nätverket. De riktar sig främst till brittiska spelare men det funkar lika bra för oss svenskar. Snabb cashout, bra support etc.
Citera
2011-04-25, 13:18
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
William Hill har även jag bra erfarenhet av. Kan även rekommendera Blue Square på iPoker-nätverket. De riktar sig främst till brittiska spelare men det funkar lika bra för oss svenskar. Snabb cashout, bra support etc.

Hur är motståndet på dessa siter jämfört med till exempel SVS, Pokerstars och Full Tilt? (De nätverk jag har referenser ifrån)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in