2011-04-18, 12:17
Medlem
carubis avatar
Jag har en acer 5741G laptop och har ett litet strigt problem med touchpaden. Scrollfunktionen nr man anvnder tv fingrar p paden fungerar sporadiskt. Det funkar bra nr man surfar och nr man scrollar i worddokument etc, men den fungerar inte i utforskaren. Ska jag scrolla igenom en mapp full med filer med tv fingrar s fungerar det inte. Vldigt irriterade litet problem. Scrollfunktionen fungerar allts verallt utom i utforskaren. Har provat med nya drivisar utan resultat, nn som har ett annat frslag p lsning?
Citera
2011-04-18, 15:19
Medlem
KongKeyDons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carubi
Jag har en acer 5741G laptop och har ett litet strigt problem med touchpaden. Scrollfunktionen nr man anvnder tv fingrar p paden fungerar sporadiskt. Det funkar bra nr man surfar och nr man scrollar i worddokument etc, men den fungerar inte i utforskaren. Ska jag scrolla igenom en mapp full med filer med tv fingrar s fungerar det inte. Vldigt irriterade litet problem. Scrollfunktionen fungerar allts verallt utom i utforskaren. Har provat med nya drivisar utan resultat, nn som har ett annat frslag p lsning?

Din utforskare kanske inte frstr i vilket fnster du vill scrolla?
Skillnad om du klickar p hgra delen frst?
Citera
2011-04-18, 22:49
Medlem
carubis avatar
Av ngon mystisk anledning s brjade det precis fungera igen, fr frsta gngen p flera mnader, se dr. Tack nd!
Citera
2011-04-21, 21:15
Medlem
carubis avatar
Ah, och lika snabbt som det kom s har det frsvunnit. nu gr det inte att scrolla lngre. extremt sporadiskt. fungerar allts att scrolla med tv fingrar verallt frutom i utforskaren.
Senast redigerad av carubi 2011-04-21 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in