Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Och du körde med samma hårda tidsgränser när du skrev hemma också?
Tvivlar ju också väldigt starkt på att man kan komma upp till 1,8 om man skrev 0,7 första gången.
Själv skrev jag sämre andra gången jag skrev det, men hade å andra sidan inte pluggat någonting till det heller då jag inte hade tillgång till gamla prov.
Ja, samma tidsgränser givetvis. Jag fick 0.7 hemma, och sedan pluggade jag (mest ORD) till 1.3, sedan pluggade jag ännu mer och blev bättre på DTK, NOG och ORD, men underpresterade ändå på riktiga provet. LÄS och ELF är det jag har lite svårare för.
Citat:
Ursprungligen postat av joim
Plugga i Polen om du inte kan tänka dig något annat än läkare. Visst det kostar lite grand, men om det är ditt mål att bli läkare så får du stå ut med det.
Om du inbillar dig att du kommer att klara högskoleprovet och ska vänta tills du kommer misslyckas så vet jag en sak du kan syssla med:
Nej, det blir i Sverige. Jag kommer inte ge upp än. Finns ingen anledning till det. Onani hinner jag med ändå
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622
Det var ingen underprestation, du har ingen realistisk bild av dig själv. Du började på 0.7, då är 1.3 en bra höjning. Räkna inte med mycket mer.
Kan du inte komma med några argument som pekar på varför det inte är realistisk istället? Vem är du som ska svara på om det är en underprestation eller inte? Och på vilket sätt menar du att det inte är möjligt att skriva 1.8 fastän man gjort det på ett gammalt prov?
---
Detta är inte topic. Det finns en tråd om högskoleprovet.