2011-04-17, 05:11
Medlem
Som god sed så vill jag ge lite bakgrund till historien:
Efter en trevligt kväll med mina vänner och en del alkohol så blir jag sugen på hamburgare. Jag går ensam till ett av stadens hamburgerhak för att först urinera och sedan köpa en hamburgare, vid urinoaren träffar jag en till synes sympatisk man som jag diskuterar med om stadens problem med frikyrkor. Efter att ha urinerat färdigt så köper jag en hamburgare och får syn på samma person som jag diskuterat med tidigare, jag går och sätter mig med personen ifråga eftersom jag tror att det kan bli trevligt. Utan att jag vet ordet av så får jag ett slag i ansiktet och ett "dra iväg härifrån hora". Chockad så ställer jag mig upp och frågar vad som händer bara för att mötas av ännu ett slag i ansiktet.
Eftersom jag fortfarande är i chock så frågar jag vad som händer, varpå jag får som svar att jag är en jävla idiot och att jag bör dra fort som fan därifrån. Efter att ha analyserat läget och konstaterat att jag är ensam mot fem personer så skyndar jag därifrån eftersom jag inte är speciellt erfaren av slagsmål.
Tyvärr så berättade jag tidigare för en av personerna mitt fulla namn vilket gör att han kan söka upp mig på eniro/hitta, jag har anmält händelsen till polisen men jag är inte speciellt sugen på att bli uppsökt av dessa personer mitt i natten eftersom jag bor på nedersta våningen i mitt hyreshus. Är min enda chans att ringa eniro/hitta imorgon bitti och be dom att radera mina uppgifter och sova med ett baseballträ under kudden?
Jag kan tillägga att personerna i fråga var araber och att polisen accepterade arabiskt ursprung som identifikation.
Citera
2011-04-17, 05:15
Medlem
Zeargs avatar
Dom lär nog glömma dig efter ett tag.

Men frågan är, fick du äta upp hamburgaren eller avbröt han dig?
Citera
2011-04-17, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zearg
Dom lär nog glömma dig efter ett tag.

Men frågan är, fick du äta upp hamburgaren eller avbröt han dig?
Jag åt upp hamburgaren när jag hade gått därfirån! En liten seger!
Citera
2011-04-17, 05:19
Medlem
UAAs avatar
Du tar det ganska bra må jag säga.
Min analys av läget är att han ville visa sig töff inför sina polare. Att slå en svenne ger många blattepoäng förstår du.
Citera
2011-04-17, 05:32
Medlem
Semestas avatar
Var han också full?
Citera
2011-04-17, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Angerbeard
Som god sed så vill jag ge lite bakgrund till historien:
Efter en trevligt kväll med mina vänner och en del alkohol så blir jag sugen på hamburgare. Jag går ensam till ett av stadens hamburgerhak för att först urinera och sedan köpa en hamburgare, vid urinoaren träffar jag en till synes sympatisk man som jag diskuterar med om stadens problem med frikyrkor. Efter att ha urinerat färdigt så köper jag en hamburgare och får syn på samma person som jag diskuterat med tidigare, jag går och sätter mig med personen ifråga eftersom jag tror att det kan bli trevligt. Utan att jag vet ordet av så får jag ett slag i ansiktet och ett "dra iväg härifrån hora". Chockad så ställer jag mig upp och frågar vad som händer bara för att mötas av ännu ett slag i ansiktet.
Eftersom jag fortfarande är i chock så frågar jag vad som händer, varpå jag får som svar att jag är en jävla idiot och att jag bör dra fort som fan därifrån. Efter att ha analyserat läget och konstaterat att jag är ensam mot fem personer så skyndar jag därifrån eftersom jag inte är speciellt erfaren av slagsmål.
Tyvärr så berättade jag tidigare för en av personerna mitt fulla namn vilket gör att han kan söka upp mig på eniro/hitta, jag har anmält händelsen till polisen men jag är inte speciellt sugen på att bli uppsökt av dessa personer mitt i natten eftersom jag bor på nedersta våningen i mitt hyreshus. Är min enda chans att ringa eniro/hitta imorgon bitti och be dom att radera mina uppgifter och sova med ett baseballträ under kudden?
Jag kan tillägga att personerna i fråga var araber och att polisen accepterade arabiskt ursprung som identifikation.
om du uppger full namn så hittar han även dig på facebook och ser vilka dina kusiner är
Citera
2011-04-17, 18:14
Medlem
Witkos avatar
Varför uppgav du ditt fulla namn, gjorde han detsamma? Hade du tänkt "limma" på honom och var det därför han lacka ur? Vi svenskar tror alltid gott om allah och det är det som tyvärr blir vårat fall.
Citera
2011-04-18, 12:14
Medlem
KungAllans avatar
Då vet du bättre till nästa gång pappskalle, vem i helvete ger sitt fulla namn till okänd arab på hamburgerhak
Citera
2011-04-18, 12:32
Medlem
Han kommer nog inte söka upp dig. Om jag var du skulle jag lägga en kökskniv i hallen som beredskap när någon knackar på dörren och kolla dig omkring lite när du lämnar din bostad under en kort period (ca en månad) och om inget har hänt så är du nog bortglömd. Han kanske inte ens kommer ihåg vad du hette.

Edit: I vilken stad hände detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in