2011-04-16, 10:19
Medlem
Jag har 2 partitioner av windows eller när jag startar datorn så måste jag välja mellan windows 1 och windows 2. Jag använder jämt nummer 2 men min fråga är... kan jag komma åt nummer 2 från windows 1? för att frakta de filer jag vill ha kvar eller använda?

Hur gör jag det om det är möjligt?

För windows 2 har massa errors och mina försök att installera windows 7 "pirat" har misslyckats för den bootar bara upp med skiva så windows 7 skrivbordet startas sen händer inte mer.
Citera
2011-04-16, 13:08
Medlem
X_surfers avatar
Inga problem bara högerklicka på mappen du vill ha och välj fliken säkerhet -> Avancerade säkerhetsinställningar -> ägarskap -> överta ägarskap och klicka på verkställ, nu är det bara att flytta över filerna som vanligt

Ser du inte säkerhetsinställningarna måste du avmarkera alternativet "använd förenklad fildelning" i utforskaren
Citera
2011-04-16, 14:31
Medlem
Tack!
Jag ska prova de.
Citera
2011-04-16, 16:14
Medlem
Det fungerade men nu har jag 2 andra problem... hur uppdaterar man XP pro 2002 utan att ladda hem de som känner av om mitt windows är äkta?

Sen dör internet hela tiden i de windows:et
Citera
2011-04-16, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cacke
Det fungerade men nu har jag 2 andra problem... hur uppdaterar man XP pro 2002 utan att ladda hem de som känner av om mitt windows är äkta?

Det finns program för det eller kan du ladda hem uppdateringarna manuellt.
Citera
2011-04-16, 16:41
Medlem
Vad heter de programmet?
Citera
2011-04-18, 12:19
Medlem
om du har en westerndigetal hdd så pröva att skapa patroner med det här programmet http://support.wdc.com/product/downl...19&wdc_lang=en kanske inte var riktigt det du sökte...
Citera
2011-04-18, 12:37
Medlem
Är skit less på min dator som låter som ett flygplan och som windows krånglar.

Inte prisjakts dator konfigurator men finns det andra liknande som man kan hitta sig en bärbar dator som passar bäst för mig?

Vill ha 17" ej blank eller reflekterande skärm.
ASUS
Med mera.

För film & internet typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in