• 1
  • 2
2004-09-25, 22:36
Medlem
Rubbes avatar
Tja, vad tycker ni? Iochfrsig kanske inte s mnga har hrt den n men det lr ni ju gra inom ett par dagar p en radiostation nra er. Den suger hstballe och texten handlar verkligen om ingenting. Refrngen innehller fljande textrader:

Citat:
Now I'm gonna make you dance
It's your chance
Yeah boy shake that ass,
Oops i mean girl girl girl girl
Girl you know you're my world
Alright now lose it
Aah aah aah aah aah
Just lose it
Aah aah aah aah aah
Go crazy
Aah aah aah aah aah
Oh baby
Aah aah
Oh baby baby aah aah

Inget man vinner Nobelpris fr direkt, resten r i samma obegvade stil. Visst har han frsmrats i takt med att hans skivor slt mer men tidigare har det funnits nn typ av humor/substans i texterna. Nu kan man lika grna lyssna p nn annan av NRJ:s favoriter, Britney eller nn.
Citera
2004-09-25, 22:50
Medlem
Agent Coopers avatar
Har aldrig gillat karln. Men jag mste medge att hans texter har VARIT jkligt bra!
Citera
2004-09-25, 23:25
Medlem
aexps avatar
jag gillar inte den genren men har stor respekt fr den mannen
Citera
2004-09-26, 04:08
Medlem
mi:nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aexp
jag gillar inte den genren men har stor respekt fr den mannen
Usch fr dig. Det r otrolig fjortisstmpel p det dr uttalandet om du inte lgger ntt konkret bakom.

Men annars r hans duett med sin vapendragare, partner-in-crime, bunk-buddy och stjrtgosse p nu-metalscenen, Fred Durst, lite underhllande: Turn me loose.
Handlar i princip om en fest bara.
Citera
2004-09-26, 05:17
Medlem
va heter lten d?
Citera
2004-09-26, 05:36
Medlem
dricksprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojjan
va heter lten d?

Men urskta, jag har precis varit och slagit p en snubbe hr ute och du undrar va ltenjveln heter? Det str ju fr fan i helvete i rubriken!! [b]
Citera
2004-09-26, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dricksprit
Men urskta, jag har precis varit och slagit p en snubbe hr ute och du undrar va ltenjveln heter? Det str ju fr fan i helvete i rubriken!! [b]

tihi, dr ser man:P

lycka till

dit: skiten sg ju
Citera
2004-09-26, 19:51
Medlem
Rizes avatar
Som vanligt slpper han en "skmt"-singel frst fr att sedan dyka upp med en allvarlig singel. Tror att albumet kommer vara ett av rets heteaste. Men vem vet, denna lt kanske ox tar sig. Hatade My Band nr den slpptes, men sen gick den ju faktiskt att lyssna p
Citera
2004-09-26, 21:59
Medlem
BobbyEkZs avatar
Tror det r en diss till rapparen Ja Rule eller Benzino.

Det r vad dagens rap/hiphop handlar om, att dissa, festa, ha fetaste bilarna, smycken och snt.

Var bttre kring 94-96 d de var lite bttre, d de inte handlade om de de handlar om idag.
Citera
2004-09-28, 01:45
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rize
Som vanligt slpper han en "skmt"-singel frst fr att sedan dyka upp med en allvarlig singel. Tror att albumet kommer vara ett av rets heteaste. Men vem vet, denna lt kanske ox tar sig. Hatade My Band nr den slpptes, men sen gick den ju faktiskt att lyssna p

Jo, det r vldigt sant. Man ska inte ta frstasingeln p fr stort allvar. Jag har verkligen aldrig gillat nn frstasingel med Eminem men jag hller hans plattor fr hyfsat bra. Den nya skivan ska vara mer politisk n tidigare, vilket inte r helt fel.
Citera
2004-09-28, 01:48
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyEkZ
Tror det r en diss till rapparen Ja Rule eller Benzino.

Det r vad dagens rap/hiphop handlar om, att dissa, festa, ha fetaste bilarna, smycken och snt.

Var bttre kring 94-96 d de var lite bttre, d de inte handlade om de de handlar om idag.

Jag hittar inte nt i texten som tyder p dissning, annat n mot Michael Jackson mjligtvis. Dremot lr det ju dyka upp nnting mot nn av dem p skivan.
Jag hller inte med om att det var bttre frr. De dissade ganska bra d ocks, skrt om bilar och fester gjordes ocks, fast det mrks bara s mycket mer idag nr den kommersiella hiphopen dominerar radiostationerna.
Citera
2004-09-29, 04:48
Medlem
Men har han inte redan en lt som heter i princip samma sak ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in