2011-04-15, 16:23
Medlem
Mordarostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xelytos
SJälvklart

http://i53.tinypic.com/xdbmmq.jpg

Fast rambo kniven är ju helt jävla meningslös, tror man bara ska ha den för att visa upp den och inte mer. Vart besviken på den.
Citera
2011-04-15, 17:29
Medlem
xelytoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordarosten
Fast rambo kniven är ju helt jävla meningslös, tror man bara ska ha den för att visa upp den och inte mer. Vart besviken på den.

Den kniven hade jag i lumpen, om du bara visste hur vass den är
Citera
2011-04-15, 17:34
Bannlyst
Jag har tillverkat en mängd vapen som inte syns vid en första anblick, t ex en penna som kan avlossa ett mycket kraftigt skott (ej dödande dock), en "mobiltelefon" som sprängs när man trycker på den (man kan ställa in den för olika funktioner. Den bör vara dödlig, åtminstone mycket skadlig), ett visitkort med fingeravtryckshäftande material som jag i och för sig inte vet om det fungerar ännu, men om det gör det kommer jag kunna få nästan vem jag vill bakom lås och bom.

Detta är bara ett axplock.
Senast redigerad av Djursonen 2011-04-15 kl. 17:41.
Citera
2011-04-15, 20:33
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungbackaerik
Har nog runt 40 olika skjutvapen just nu. Anledningen ar att jag haft zombiefobi sedan barnsben, och det kanns liksom battre att vara valutrustad.
Delar din zombiefobi, har precis fått in ett vapen i .375 H&H magnum för att ta hand om extra feta zombies. I övrigt har jag blandat i vapenskåpet.
Citera
2011-04-15, 21:35
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Delar din zombiefobi, har precis fått in ett vapen i .375 H&H magnum för att ta hand om extra feta zombies. I övrigt har jag blandat i vapenskåpet.
Jo, man maste anpassa vapnet efter villbradet. Sjalv fick jag in en Bergmann-Bayard 1910/21 idag, hade tankt mig att den kan vara bra for aldre zombier.
Citera
2011-04-15, 22:55
Medlem
MajorUmeas avatar
Största ljugartråden på hela forumet verkar det som?

Vissa har ju iaf tillräckligt mycket förstånd om att ljuga att dom har vapen som faktiskt går att få licens på. Men att trådskaparen skulle ha den där typen av automatvapen hemma finner jag jäkligt otroligt, eller du har säkert den hemma men det är en soft air gun

Men det är klart träffar du ögat på nära håll på någon som försöker göra inbrott kan du säkert få dom att tänka om
Citera
2011-04-16, 00:14
Medlem
HRTs avatar
Halvautomat är ju numera möjligt för de som skjuter och tävlar i IPSC.
Div M4 versioner osv i olika kalibrar, men det krävs mycket för att få licens på de vapnen.
Helautomat är ju helt uteslutet om det inte är kriminella vapen, eller särskilda samlar vapen.
Jag har mina jaktvapen för jakt och mina 9mm pistoler för att jag måste träna skytte då jag emellanåt jobbar med vapen (utomlands).
Detta med zombies är ju heldumt och antar ni är 15-20 år o växte upp framför datorn?
När jag växte upp var det motorcycklar, fiske, jakt och tjejer som var intressant..
Man skulle aldrig ha öppnat psykvårdens dörrar i början på 90 talet det är alldeles för mycket idioter ute som förökar sig tydligen!
Citera
2011-04-17, 11:20
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Detta med zombies är ju heldumt och antar ni är 15-20 år o växte upp framför datorn?
En sund zombieskräck är det inget fel på, du kommer inte tycka att det är så dumt när de börjar kravla sig ur gravarna.
Citat:
När jag växte upp var det motorcycklar, fiske, jakt och tjejer som var intressant..
Ni var inte alls intresserade av ironi på den tiden eller?
Citera
2011-04-17, 13:04
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Halvautomat är ju numera möjligt för de som skjuter och tävlar i IPSC.
Div M4 versioner osv i olika kalibrar, men det krävs mycket för att få licens på de vapnen.

Äggsaktamundo ! En AR-15 (MilSpec M16A4) är det senaste tillskottet i mitt skåp
Ett par pistoler har jag sedan tidigare samt en del knivar som kan betraktas som vapen snarare än verktyg

Om zombiesarna kommer så låser jag dörren och väntar på bättre tider, det är lugnast så. Jag har aldrig någonsin behövt använda vapen för att försvara mig och jag kommer troligen aldrig att behöva det heller. Mina skjutvapen används för målskytte och de knivar jag inte använder till vardags eller i skogen är rena samlarobjekt.
Citera
2011-04-17, 13:39
Medlem
Afireballs avatar
Vapen: helautomatisk AK4B 7.62 med Aimpoint rödpunkt.

Anledning: försvar av konungariket Sverige
Citera
2011-04-17, 15:54
Medlem
HRTs avatar
Skydda sig mot sjukdomar, girighet, kriminella grupper, radioaktivitet osv kan ja köpa men Zombies?
Citera
2011-04-17, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungbackaerik
Har nog runt 40 olika skjutvapen just nu. Anledningen ar att jag haft zombiefobi sedan barnsben, och det kanns liksom battre att vara valutrustad.

Citat:
Ursprungligen postat av Memnok

Citat:
Skydda sig mot sjukdomar, girighet, kriminella grupper, radioaktivitet osv kan ja köpa men Zombies?

Nu utgår jag från att dom skämtar, men jag är dålig på ironi..

Jag fattar däremot inte varifrån alla inlägg om zombies kommer från!?? Det dräller av zombietrådar och inlägg över hela Flashback!??

Det finns hundratals trådar med olika fantasier och det har säkert kastats och raderats ännu fler..

Är det något speciellt trauma dagens uppväxande generationer råkat få i gröten på förskolan eller vad handlar det om!??

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in