2011-04-14, 22:25
Bannlyst
Min anledning är att jag är skyddar mig mot svenskar och blattar.
That's right, det finns invandrare som inte tycker om araber, negrer, zigenare och svenskar. Sjukt, inte sant?
Annars så skyddar jag mig mot tjuvar och dylikt (undrar vilka etniciteter som ligger bakom dessa brott...), man vet ju aldrig när de kommer och jag bryr mig inte ifall det är olagligt, mitt liv kommer före någon annans.
Bilden tas bort efter 1 timma... vill inte få skit av SÄPO.
Bildbevis.
Senast redigerad av Jennay 2011-04-14 kl. 23:06.
Citera
2011-04-14, 22:28
Medlem
Glidmedels avatar
Schysst puffra. Hobbex eller teknikmagasinet?

Skämt åsido, jag tror dig när vi får se lite patroner och sånt, bara för att bevisa att du inte tänkt skjuta invandrarna med plastkulor!
Citera
2011-04-14, 22:29
Medlem
Sjuklings avatar
Det var ju inte en dålig puffra du har, räcker det inte med ett handvapen? Du ska väl inte skjuta ner helikoptrar?

Var själv inne på att köpa mig ett handvapen men la pengarna på annat istället. Har tillhyggen så det räcker.
Citera
2011-04-14, 22:30
Medlem
Intressant trådstart, har själv inga vapen och ser inget behov att skaffa det - men man blir ju lite nyfiken på vad folket här beväpnat sig med.

Vad är det för typ av vapen du har? Såg ut lite som en AK5, men mina vapenkunskaper är aningen bristfälliga...

Kommer följa denna tråden, keep it up!
Citera
2011-04-14, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glidmedel
Schysst puffra. Hobbex eller teknikmagasinet?

Skämt åsido, jag tror dig när vi får se lite patroner och sånt, bara för att bevisa att du inte tänkt skjuta invandrarna med plastkulor!
Vilken typ av invandrare tänker du på nu? Jag är själv invandrare och när du säger "skjuta invandrare" så uppfattar jag som att jag ska skjuta mig själv.
Jag tänker inte skjuta någon utan anledning och jag har den bara för säkerhetsskull ifall zigenaren eller araben bryter sig in i mitt hem eller försöker skada mig med sitt gäng.
Om det är en airsoft så får du motbevisa mig.

Tråden är för alla som älskar vapen och det gör jag

Citat:
Ursprungligen postat av d89
Intressant trådstart, har själv inga vapen och ser inget behov att skaffa det - men man blir ju lite nyfiken på vad folket här beväpnat sig med.

Vad är det för typ av vapen du har? Såg ut lite som en AK5, men mina vapenkunskaper är aningen bristfälliga...

Kommer följa denna tråden, keep it up!
AR-15 med modifieringar...
Citera
2011-04-14, 22:59
Medlem
chriztalizahs avatar
Hehe - självförsvar? Hm då sitter du mest hemma då antar
jag för den där pjäsen tar man ju inte med sig ut hursomhelst.
Lite maxat också - va har du för fiender/tjuvar i trakten?

Fin sak dock
Citera
2011-04-14, 23:00
Bannlyst
Jag har en minigun innanför min trenchcoat, den har målsökande ammo inställd på judar, mussar och niggers.
Citera
2011-04-14, 23:23
Medlem
xelytoss avatar
Rambokniv, katana svärd, 2 butterflies och 2 kolsyrepistoler, har alltid älskat vapen och rambokniven har jag på sängbordet ifall det händer att man får inbrott under natten nångång
Citera
2011-04-14, 23:30
Bannlyst
Skulle vart bättre ifall ni la upp bilder på självförsvaret.
Citera
2011-04-14, 23:34
Medlem
Sunghirs avatar
Jag har
Mauser K98k bajonett med eventuella WW2 polisförbandstämplar. Möjligen östtyska stämplar.

Arisaka Type 38 bajonett. Ostämplat, exportmodell från Japan till det ryska imperiet år 1916 vilka också distribuerades till Finland.

Östtysk officerssabel.

Jag är alltså bara samlare.
Citera
2011-04-14, 23:37
Medlem
xelytoss avatar
SJälvklart

http://i53.tinypic.com/xdbmmq.jpg
Citera
2011-04-15, 08:16
Medlem
black_devils avatar
målsökande kaststjärnor som är inställda på negrar o vitlöksäckel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in