Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Ja jag har kommit till den slutsatsen efter många om & men. Att först bli full och rolig och sen vakna upp och må skitdåligt och skämmas över sig själv är något jag är förbannat utled på. Same procedure every time.
Så nu vänder jag mig till er drogexperter på forumet och frågar er vilken drog jag kan ersätta alkoholen med som ger den utdelning man önskar men som man inte blir så förbannat dålig på.
Hasch har jag testat några gånger men känner i stort sett ingenting på det. Vissa säger att man måste "röka in sig", dsv ha testat minst 20 ggr innan det ger effekt.
Finns det någon annan drog som man blir sådär lagom lullig på (eller får förhöjt självöftroende) och som inte ger alltför negativa efterverkningar?
Tacksam för svar
Vissa behöver röka ett par gånger, men knappast 20... Du borde testa igen, men det är inget man använder sig av för att sedan gå ut och dansa direkt (går går det väl iofs).
GBL, svårdoserat dock. Absolut ingen fara att överdosera lite, men du kommer somna vilket inte är någon höjdare. Annars ger GBL ett alkoholliknande rus, men man blir inte bakis eller något.