2026-09-25, 09:10
Medlem
Den där garderoben hon visar upp, måste ju bara vara en liten del av hennes hela garderob ? Mina kläder skulle då inte rymmas där men hon kanske är bättre på att rensa än vad jag är. Men det låg t ex bara två ulltröjor där, mer än så har hon. Gissar att de har en i hallen som hon inte visar upp
Varför ta en gymselfie varje gång hon tränar?? Hon är ju inte ens snygg på dem!
Citera
2026-09-25, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Den där garderoben hon visar upp, måste ju bara vara en liten del av hennes hela garderob ? Mina kläder skulle då inte rymmas där men hon kanske är bättre på att rensa än vad jag är. Men det låg t ex bara två ulltröjor där, mer än så har hon. Gissar att de har en i hallen som hon inte visar upp
Varför ta en gymselfie varje gång hon tränar?? Hon är ju inte ens snygg på dem!
Hon har garanterat stora mängder av kläder på vinden el källaren! Detta är vad hon väljer att visa.
F.ö så bör hon ta en bloggpaus,alla inlägg är exakt likadana numera,tar 3 sek scrolla igenom...! Har hon ingen som påpekar detta för henne?
Citera
2026-09-25, 10:57
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Såg henne som hastigast på Nyhetsmorgon i lördags, hon ser ut att ha gått ner rejält i vikt. Har hon fallit för trenden och fuskat med Ozempic eller är hon satt på diet? Tycker dock hon var finare med några extrakilon, det klädde henne.
Citera
2026-09-25, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Såg henne som hastigast på Nyhetsmorgon i lördags, hon ser ut att ha gått ner rejält i vikt. Har hon fallit för trenden och fuskat med Ozempic eller är hon satt på diet? Tycker dock hon var finare med några extrakilon, det klädde henne.
Hon tycks hålla en rätt sträng diet,verkar mest leva på enbart granola och sallader...! Tycker också att hon var fin förr,men tydligen mår hon bättre nu enligt sigsjälv.
Citera
2026-09-25, 12:02
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Hon tycks hålla en rätt sträng diet,verkar mest leva på enbart granola och sallader...! Tycker också att hon var fin förr,men tydligen mår hon bättre nu enligt sigsjälv.

Okej, låter trist. Hon som är så kunnig och glad i mat. Låter som en påver vardag, kommer ju inte hålla i evighet. Bättre hon ägnar sig åt att fasta i perioder, det gör ju att man mår bättre och får bättre värden. Men kul att hon mår bra. I mitt tycke var hon en av verkligt få som passade med trivselvikt.
Citera
2026-09-25, 12:13
Medlem
Citat:
Okej, låter trist. Hon som är så kunnig och glad i mat. Låter som en påver vardag, kommer ju inte hålla i evighet. Bättre hon ägnar sig åt att fasta i perioder, det gör ju att man mår bättre och får bättre värden. Men kul att hon mår bra. I mitt tycke var hon en av verkligt få som passade med trivselvikt.
Hon passade väldigt bra i sin förra vikt,kändes mer relaterbar och personlig och inspirerande.Dessutom lagade hon riktig mat och bakade pajer och bullar i bloggen,verkade inte alls så olycklig som hon nu säger att hon var. Nu liknar hon mest alla andra beiga bloggare tyvärr.
Citera
2026-09-25, 12:15
Medlem
Den där plisserade kjolen asså, fattar inte grejen, är det nån sorts Östermalms-nostalgi måntro?
Citera
2026-09-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Den där plisserade kjolen asså, fattar inte grejen, är det nån sorts Östermalms-nostalgi måntro?
Hon överanvände den veckade från Sandro så behövde en ny.....
Citera
2026-09-25, 13:08
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Hon passade väldigt bra i sin förra vikt,kändes mer relaterbar och personlig och inspirerande.Dessutom lagade hon riktig mat och bakade pajer och bullar i bloggen,verkade inte alls så olycklig som hon nu säger att hon var. Nu liknar hon mest alla andra beiga bloggare tyvärr.

Håller med dig. Och hon var mer genuin och unik med sitt förra jag, dessutom vackrare, lite mer bohemisk, vilket var ett av hennes "varumärken" och stil. Hon stack ut på ett positivt vis. Som du säger lär hon drunkna i floden av bloggare och influerare nu när hon mer eller mindre helt slängt sin förra (och egna) stil, tyvärr. Elsa Billgren ska liksom inte lägga ut bilder där hon är ute och joggar i skrikiga moderna kläder, det är inte hon, iaf inte i min värld. Men så klart grymt om hon trivs med sin nya persona, eller vad man ska kalla det. Inget varar för evigt. Allt är i rullning. Vi får vara glad över att vi fått uppleva hennes tidigare person. :-)
Senast redigerad av PizzeriaZorba 2026-09-25 kl. 13:11.
Citera
2026-09-25, 13:33
Medlem
Kollade på Sverige live nu, något som slog mig var att får verkligen alla som släpper en ny kokbok så mycket medial uppmärksamhet? Jag kollar inte på Nyhetsmorgon mm så har inte koll. Men visst får man känslan av att det verkar lite mer spännande att ha med två kändissyskon än random kokboksförfattare? Kul att intervjuaren sa "Sigge" när hon ställde en fråga, för att inte Elsa skulle ta över och svara på ALLA frågor.
Citera
2026-09-25, 14:40
Medlem
Kul att jag verkligen är blockad på hennes blogg för att hon inte klarar av konstruktiv kritik…. Och detta att Pontus måste leka moderator.
Herregud, hon måste alltid bli klappad medhårs annars börjar hon böla som ett barn. Patetiskt.
Citera
2026-09-25, 17:32
Medlem
Citat:
Håller med dig. Och hon var mer genuin och unik med sitt förra jag, dessutom vackrare, lite mer bohemisk, vilket var ett av hennes "varumärken" och stil. Hon stack ut på ett positivt vis. Som du säger lär hon drunkna i floden av bloggare och influerare nu när hon mer eller mindre helt slängt sin förra (och egna) stil, tyvärr. Elsa Billgren ska liksom inte lägga ut bilder där hon är ute och joggar i skrikiga moderna kläder, det är inte hon, iaf inte i min värld. Men så klart grymt om hon trivs med sin nya persona, eller vad man ska kalla det. Inget varar för evigt. Allt är i rullning. Vi får vara glad över att vi fått uppleva hennes tidigare person. :-)

Hon känns verkligen som den osäkra tjejen som äntligen får vara med men det gör henne bara än mer osäkert och trying too hard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in