Igår, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Hon hade en bra jeansrumpa för bara 6 år sen,men den är väl bortbantad nu?

https://elsa.elle.se/sponsrat-innehall/jeansvaren-och-en-guide-till-mina-kvarter/

Men åh vad hon var fin, naturlig, relaterbar och med en personligare ton. 💕 Fy fan för samhällets kroppshets som förstör helt vanliga människor.
Citera
Idag, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345
Men åh vad hon var fin, naturlig, relaterbar och med en personligare ton. 💕 Fy fan för samhällets kroppshets som förstör helt vanliga människor.
Ja,innan viktminskningen kändes hon mer mänsklig,så att säga.Jag tycker hon var jättefin då,och att det också fanns färg o mönster i plagg och hem. Lite roligare,helt enkelt!
Citera
Idag, 07:40
Medlem
Citat:

https://elsa.elle.se/sponsrat-innehall/jeansvaren-och-en-guide-till-mina-kvarter/
sjukt att det där är bara 6 år sen.
nu känns det som att hon varit smal alltid men det stämmer ju inte. things change
Citera
Idag, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345
Vill eg inte säga något om vikten, hon är fin numer också. Men jag får inte ihop att hon ser så mycket mer avslappnad och harmonisk ut på de där bilderna, när hon tydligen var så olycklig egentligen. Medan hon nu ser betydligt mer spänd och ängslig ut . Fin och naturlig hårfärg också på bilderna i länken.
Citera
Idag, 10:40
Medlem
Citat:

Oj, vad fint inlägg! Och vacker tjej!
Citera
Idag, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Vill eg inte säga något om vikten, hon är fin numer också. Men jag får inte ihop att hon ser så mycket mer avslappnad och harmonisk ut på de där bilderna, när hon tydligen var så olycklig egentligen. Medan hon nu ser betydligt mer spänd och ängslig ut . Fin och naturlig hårfärg också på bilderna i länken.
Jag har missat varför hon var så olycklig förr,hon hade ju en fin egen liten familj,lgh,gotlandshus och tusen vänner,på alla bilder ser det ut som om hon har ett gott liv.Var det vikten som bekymrade henne? Nu är hon smal,och verkar närpå ätstörd,är hon lyckligare idag verkligen.?
Senast redigerad av petroliumxx Idag kl. 11:46.
Citera
Idag, 11:54
Medlem
Det enda snygga i höstkollaget var den blåa soffan, resten var gäsp.
Citera
Idag, 12:22
Medlem
Jag förstår inte hur Elsa och Sandra kan tjäna så mycket pengar som de gör. De gör ju i princip inga samarbeten längre på sina bloggar. De får ju lön från Elle, men att Johanna Bradford valde att flytta till Substack utgör väl en indikator på att den lönen inte kan vara så jättehög. Sandra har bara cirka 50000 följare på IG, vilket väl inte kan vara så attraktivt för annonsörer. Elsa gör ju en del samarbeten på IG, är de så otroligt väl betalda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in