2026-07-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
eller så syftar hon på att hon ska börja åka längdskidor haha
😂😂😂
Citera
2026-07-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Jag tror på seperation, får syskonkänsla på Elsa & Pontus tyvärr….
Tror jag absolut inte heller, med tanke på hur mycket de kostar på Gotlandshuset. Det är nog en ytterst liten förändring, som hon försöker göra spännande. Eller en ny kusin.
Citera
2026-07-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Tror jag absolut inte. Även om jag tror Pontus skulle må bra av en separation och att leva med en mindre ängslig kvinna.

Jag tror det handlar om att Sigge ska få ett barn till. Alternativt att Lynn ska få en hamster typ🤓
Bara min känsla, tror däremot att Elsa vill att det skall vara bra. Nej , varit i hop länge & Elsa förändrats till det sämre. Pontus känns mer bildad, lugn och noll ytlig. Hon jagar lyckan stressigt fram & finner den aldrig verkar det som.
Citera
2026-07-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Tror jag absolut inte heller, med tanke på hur mycket de kostar på Gotlandshuset. Det är nog en ytterst liten förändring, som hon försöker göra spännande. Eller en ny kusin.

Det är ju alltid något totalt ointressant när hon håller på sådär. Något som ingen människa skulle ha tid att ens tänka på men som Elsa ältat fram och tillbaka varv efter varv i månader, eftersom hon aldrig gör något annat och har alldeles för mycket tid över. För inte är det väl ännu en ny soffa ?
Citera
2026-07-23, 08:05
Medlem
Citat:

Jag trodde att du skämtade!!! 😂 Men det var ju sant!! 🤣🤣 Hur kan man göra ett helt blogginlägg i juli om att man tänker börja åka längdskidor i vinter??? Var det inte hon som ville vara här och nu?
Citera
2026-07-23, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Jag trodde att du skämtade!!! 😂 Men det var ju sant!! 🤣🤣 Hur kan man göra ett helt blogginlägg i juli om att man tänker börja åka längdskidor i vinter??? Var det inte hon som ville vara här och nu?
ja känns inte så lockande att läsa ett inlägg fyllt med snöbilder. Hon "klagade" ju lite på att folk hade ställt massa höstfrågor vid senaste frågestunden, så att skriva ett inlägg om vinterplaner känns lite magstarkt hehe
Citera
2026-07-23, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Hahahahaha jag smäller av!😂😂😂😂
Citera
2026-07-23, 09:09
Medlem
Citat:
Haha, i dagens blogg funderar hon på att testa längdskidor i vinter!
Citera
2026-07-23, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Haha, i dagens blogg funderar hon på att testa längdskidor i vinter!
Ja hon pratade om det i podden så..
Citera
2026-07-23, 09:29
Medlem
Citat:
Ja hon pratade om det i podden så..
Ok,jag lyssnar inte på podden.
Citera
2026-07-23, 09:31
Medlem
Jag är helt säker på att hon fått jobb på SVT som något som har med detta att göra. Hon har ju nåt "spännande" teve-jobb på gång...
Citera
2026-07-23, 10:03
Medlem
Hahaha, ska hon vara ”åkande reporter” som sänder från Vasalopps spåret? Hahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in