2026-07-21, 22:17
Medlem
Tycker faktiskt det är ganska skönt att hon inte skriver så mycket privat om sin familj.
Citera
2026-07-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Ändå är denna tråd otroligt mild,om man jämför med andra FB-trådar där rasister,kvinnohatare och verklig vidriga äckel härjar.Denna tråd består mest av folk som anser att Elsa Billgren är den nakne kejsaren,och som irriterar sig på saker o upptäcker att andra gör det också och diskussioner uppstår.Återigen,ingen här hatar Elsa vad jag vet.

Den här tråden består till 100% av kvinnohat. Men de flesta har inte riktigt förstått det än.
Citera
2026-07-22, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockatrise
Den här tråden består till 100% av kvinnohat. Men de flesta har inte riktigt förstått det än.
Du verkar inte riktigt ha förstått vad verkligt kvinnohat innebär.
Citera
2026-07-22, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockatrise

Håller så med dig! Varför? Kan vi inte bara acceptera att alla är olika? Jag har svårt för tanken att bara för att man har en blogg/podd så ska man tåla att ta emot allt möjligt skit. Flera skriver att det inte finns något hat mot Elsa. Personangrepp, förlöjligande och förnedrande kommentarer kommer från hat.
Citera
2026-07-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pr2023
Håller så med dig! Varför? Kan vi inte bara acceptera att alla är olika? Jag har svårt för tanken att bara för att man har en blogg/podd så ska man tåla att ta emot allt möjligt skit. Flera skriver att det inte finns något hat mot Elsa. Personangrepp, förlöjligande och förnedrande kommentarer kommer från hat.
Efter att ha följt Elsas blogg och Insta i några år och tyckt att den varit inspirerande så började jag tycka att den förändrats och började störa mig på flera saker. Jag började undra om det möjligen fanns fler än jag som ifrågasatte Elsa (och Sofia) eller om alla var lika okritiska som de i kommentarsfältet. Därför sökte jag upp denna tråd för att kolla om fler kände som jag. Finns inget hat alls mot Elsa, bara kritik.
Ni två som påstår att tråden består av hat, vad gör ni ens i denna tråd? Klagar på oss som klagar??
Citera
2026-07-22, 09:39
Medlem
Vilken teaser i dagens inlägg "förändringar i familjen till hösten". Kör Elsa kvällstidningstricket för att få läsare att hänga kvar i bloggen?
Jag gissar att någon av dem ska jobba på annan ort (i max två veckor) eller att Sigge ska få ett till barn!
Citera
2026-07-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Vilken teaser i dagens inlägg "förändringar i familjen till hösten". Kör Elsa kvällstidningstricket för att få läsare att hänga kvar i bloggen?
Jag gissar att någon av dem ska jobba på annan ort (i max två veckor) eller att Sigge ska få ett till barn!

Kanske Ernst som ska få barn 😉
Citera
2026-07-22, 13:05
Medlem
Citat:
eller så syftar hon på att hon ska börja åka längdskidor haha
Citera
2026-07-22, 15:30
Medlem
lite tragiskt att hennes ansikte mer och mer ser ut som en kopia av sofias, och jag tvivlar på att det bara beror på hudkrämer.. trist. kopia-syndromet.
Citera
2026-07-22, 16:05
Medlem
Citat:
Jag tror på seperation, får syskonkänsla på Elsa & Pontus tyvärr….
Citera
2026-07-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Tror jag absolut inte. Även om jag tror Pontus skulle må bra av en separation och att leva med en mindre ängslig kvinna.

Jag tror det handlar om att Sigge ska få ett barn till. Alternativt att Lynn ska få en hamster typ🤓
Citera
2026-07-22, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress

Nej, enligt Elsa i senaste podden ser hon framtiden i huset efter att Lynn flyttat ut att hon och Pontus är trädgårdsbohemer som ligger med varann överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in