2025-11-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Det är enorma köer för att få tid för uppkörning, i hela landet men framförallt i Stockholm. Om man kuggar uppkörningen måste man i regel göra om teoriprovet eftersom man inte kommer hinna köra upp på nytt innan giltigheten för teorin har gått upp. Det är värdelöst och Trafikverket har fått mycket kritik för detta.
När min son kuggade för två år sen kunde han boka ny uppkörning en vecka senare, i Sthlms förorter. Så kötiden måste ha ändrats drastiskt sen dess.
Citera
2025-11-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaredan
Hon skrev väl att hon sköt upp uppkörningen en månad eftersom genrepet gick dåligt?

Det hade jag missat!
Citera
2025-11-04, 19:33
Medlem
Har man inget riktigt jobb dagtid kan man ju ta uppkörningsavbokningar med kort varsel tänker jag.
Citera
2025-11-04, 20:29
Medlem
bara STÅ normalt herregud det ser så jävla korkat ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Förlåt för upprepning, men hon är en parodi på sig själv. Ingen tänker Åh vilka smala ben, utan det enda man ser är att hon alltid sätter fötterna efter varandra och står onaturligt på tå.
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/54893692171/in/photostream/
Citera
2025-11-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
bara STÅ normalt herregud det ser så jävla korkat ut.

Det blir bara uppenbart att hon inte är så smal som hon själv önskar och att hon med alla medel försöker att se smalare ut än hon egentligen är (stå på tå, suga in magen så bröstkorgen står rakt ut och trycka in handen i sidan etc.) Resultatet är ju inte smickrande på något sätt.
Citera
2025-11-05, 12:57
Medlem
Det är bara att se henne på stan brevid tex Sofia eller Sandra, där funkar inga filter & hon ser rejält stor ut brevid dom, så det är väl därför hon svälter sig o mår skit vilket speglas i hennes ögon. Min iakttagelse!
Citera
2025-11-05, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Det är bara att se henne på stan brevid tex Sofia eller Sandra, där funkar inga filter & hon ser rejält stor ut brevid dom, så det är väl därför hon svälter sig o mår skit vilket speglas i hennes ögon. Min iakttagelse!
Btw struntar i hennes Proana men tål inte att hon försöker hela tiden vara någon annan i såväl stil som inredning, absolut identitetslös!
Citera
2025-11-05, 13:18
Medlem
Citat:
Hon ser verkligen inte "rejält stor" ut.
Citera
2025-11-05, 13:52
Medlem
Citat:
Tycker hon är jättesmal så allt konstigt poserande är bara onödigt. F ö ser väl ALLA som är "normala" stora ut bredvid Sandra 😂
Citera
2025-11-06, 00:17
Medlem
Citat:
Tycker hon är jättesmal så allt konstigt poserande är bara onödigt. F ö ser väl ALLA som är "normala" stora ut bredvid Sandra 😂
Instämmer helt,hon behöver inte "smalposera" alls, för hon är ju smal, och det eviga tåståendet ser ju bara konstigt och änglsigt ut.Pontus poserar inte på tå för han anser att han duger på bild ändå,och det borde Elsa inspireras av.
Citera
2025-11-06, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Instämmer helt,hon behöver inte "smalposera" alls, för hon är ju smal, och det eviga tåståendet ser ju bara konstigt och änglsigt ut.Pontus poserar inte på tå för han anser att han duger på bild ändå,och det borde Elsa inspireras av.
F ö la Pontus ut jättefina bilder från Mallorca. Elsa är en bra fotograf men tror nästan han är ännu bättre! Mycket känsla i bilderna.
Citera
2025-11-06, 13:17
Medlem
Citat:
Ok då har jag fel på synen, ser dom ofta på stan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in