2025-11-01, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Som vanligt otroligt fånigt poserande i reklamen för programmet på hennes insta. Sliden där hon är ensam i bild, att hon ens låter det släppas publikt.

Haha, det där tror jag hon har kopierat och övat in från någon film höll jag på att säga, men förmodligen från något klipp på en dansk influencer. Det ser så inövat ut men utan att få till det, totalt onaturligt. Slås alltid av hur annorlunda hon ser ut i rörligt, då ser hon exakt ut som hon gjorde förr, men det gör hon inte på egna bilder. Snyggare såhär kan jag tycka.
Citera
2025-11-01, 12:21
Medlem
Varför är hon med? Hennes föräldrar dom tjatat åt henne. Hon ger ett korkat wannabe vara i tv intryck. Fullkomligt blåst( nej känner inte henne men intrycket är pantad brud)
Citera
2025-11-01, 17:19
Medlem
Bilden i stories när hon står på stegen och målar i Lynns rum visar att alla andra bilder på Elsa och hennes ben LJUGER!
Citera
2025-11-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Haha, det där tror jag hon har kopierat och övat in från någon film höll jag på att säga, men förmodligen från något klipp på en dansk influencer. Det ser så inövat ut men utan att få till det, totalt onaturligt. Slås alltid av hur annorlunda hon ser ut i rörligt, då ser hon exakt ut som hon gjorde förr, men det gör hon inte på egna bilder. Snyggare såhär kan jag tycka.

Ja hon har rätt tunna läppar i verkligheten, de senaste åren har hon börjat dra fram överläppen och framtänderna på bild. Antar att hon inte kan prata när hon gör så, så därför ser hon inte ut så när det är rörligt haha
Citera
2025-11-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Ja hon har rätt tunna läppar i verkligheten, de senaste åren har hon börjat dra fram överläppen och framtänderna på bild. Antar att hon inte kan prata när hon gör så, så därför ser hon inte ut så när det är rörligt haha

På tal om tunt såg man verkligen också hur mycket hennes ständiga blekning sliter på håret, så tunt nu ju.
Citera
2025-11-02, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harlekina
Bilden i stories när hon står på stegen och målar i Lynns rum visar att alla andra bilder på Elsa och hennes ben LJUGER!
Sant. Och detta är sannolikt förklaringen till att hon står på tå ofta.
Citera
2025-11-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Sant. Och detta är sannolikt förklaringen till att hon står på tå ofta.
Kan någon lägga upp en screenshot på bilden?😅
Citera
2025-11-04, 10:30
Medlem
Förlåt för upprepning, men hon är en parodi på sig själv. Ingen tänker Åh vilka smala ben, utan det enda man ser är att hon alltid sätter fötterna efter varandra och står onaturligt på tå.
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/54893692171/in/photostream/
Citera
2025-11-04, 10:59
Medlem
Hur många uppkörningar tror ni att hon kuggat nu? Det där ”genrepet” var ju ett tag sedan och jag gissar att första uppkörningen borde varit i nära anslutning till den. Missar man en uppkörning bokar man väl ny ganska direkt. Teoriprovet har ju en begränsad giltighet. Eller ställdes uppkörningen in och sköts på framtiden?
Citera
2025-11-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citronzest
Hur många uppkörningar tror ni att hon kuggat nu? Det där ”genrepet” var ju ett tag sedan och jag gissar att första uppkörningen borde varit i nära anslutning till den. Missar man en uppkörning bokar man väl ny ganska direkt. Teoriprovet har ju en begränsad giltighet. Eller ställdes uppkörningen in och sköts på framtiden?
Jag tror att hon suger på karamellen med att berätta om körkortet. Allting släpps ju med en veckas förskjutning på bloggen.
Citera
2025-11-04, 12:24
Medlem
Citat:
Hon skrev väl att hon sköt upp uppkörningen en månad eftersom genrepet gick dåligt?
Citera
2025-11-04, 15:38
Medlem
Citat:
Det är enorma köer för att få tid för uppkörning, i hela landet men framförallt i Stockholm. Om man kuggar uppkörningen måste man i regel göra om teoriprovet eftersom man inte kommer hinna köra upp på nytt innan giltigheten för teorin har gått upp. Det är värdelöst och Trafikverket har fått mycket kritik för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in