Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
Det nya huset är /kommer bli fantastiskt, det är en riktig gotlandsgård. Så jag förstår vad de ser i det. Men fattar inte att man köper nytt när man har ett hus man älskar (?) och lagt ner tid och arbete i. Hon har ju gett sken av att älska sitt hus, medan hon i själva verket gått o suktat efter att köpa nåt annat. Det fattar jag inte. Men som sagt är man influencer så måste man ha nytt content...
Haha, och jag förstår verkligen den delen. Det är ju lite som när folk köper ny lägenhet trots att de älskar sin, ibland är det bara kul och spännande med ett nytt projekt. Jag tror att hon kanske har känt sig "klar" med huset ett tag, och det betyder ju inte att hon inte älskat det.
Men samtidigt tycker jag att om man köper nytt, så borde det vara bättre än det man redan har, och det enda jag personligen tycker är bättre med det nya huset är läget. Det är ungefär lika stort, har lägre tak och känns mycket mörkare. Men jag är helt säker på att hon/de kommer göra ett otroligt jobb, och om några år kommer det säkert att vara ett fantastiskt hus.