2025-03-04, 07:40
Medlem
Att hon just nu säljer 13 par sandaler/sommarskor på tradera.
Citera
2025-03-04, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli

Den som hävdar att Elsa "inte shoppar så mycket" i denna tråd kan ju ta en titt på Traderaauktionerna. Det mesta är i strl S och många av skorna ser oanvända ut (också från Asos, som såvitt jag vet inte sponsrar svenska influencers, man måste köpa själv). Hon måste alltså ha köpt mycket av det bara senaste ca två åren. Det där är inte en normalsvensk kvinnas årskonsumtion av kläder, det är en person djupt nere i shoppingmissbruk.
Citera
2025-03-04, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harlekina
Jaha. Nu har Elsa under en tid haft en dipp med sin lägenhet.

Förstår det. Den verkar sjukt omysig och mörk, konstigt nog.
Citera
2025-03-04, 08:42
Medlem
Citat:

Fem stycken sandaler från Arket. Fler än jag köpt i hela mitt liv.
Citera
2025-03-04, 08:56
Medlem
Citat:
Vilka intetsägande bilder från Paris. Ingen känsla alls, det är ju ändå Paris ? Men det kanske är för att man har sett allt från Elsa så många gånger förut. Det känns som det enda nya i hennes liv någonsin är kläder och möbler. Men hon utvecklas inte alls, tar sig liksom inte framåt.
Pontus bilder från Paris är intressantare!
Citera
2025-03-04, 09:51
Medlem
Citat:
Jaha. Nu har Elsa under en tid haft en dipp med sin lägenhet.

Var har hon sagt detta?
Citera
2025-03-04, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av applesinjuice
Var har hon sagt detta?

I dagens podd. Hon fick ett uppvaknande att lägenheten också är ett hem. Hon levde så i moodboards i drömmen om lägenheten innan de flyttade in. Förälskelsefasen är väl över. Rastlösa Elsa har kanske tröttnat?
Citera
2025-03-04, 12:56
Medlem
Citat:
I dagens podd. Hon fick ett uppvaknande att lägenheten också är ett hem. Hon levde så i moodboards i drömmen om lägenheten innan de flyttade in. Förälskelsefasen är väl över. Rastlösa Elsa har kanske tröttnat?

Haha kul att hon säger jag hoppas det här är ett safe space, jag orkar inte med mer DN-artiklar om hur meningslöst inredning är.

En podd är knappast ett safe space.
Citera
2025-03-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Haha kul att hon säger jag hoppas det här är ett safe space, jag orkar inte med mer DN-artiklar om hur meningslöst inredning är.

En podd är knappast ett safe space.

Haha! Knäppt sagt. I det stora hela så ÄR ju inredning meningslöst. Det måste väl till och med Elsa förstå. Men hon lever ju inte livet, hon kan ju aldrig bara vara som vi andra som slipper blogga och dokumentera varenda millimeter av vårt liv.
Citera
2025-03-04, 17:49
Medlem
Flera både här och i bloggens kommentarsfält som tidigare har kommenterat att de inte tagit med Lynn på resor. Nu har de varit på flera resor där han fått vara med. Jag noterar - men lägger ingen värdering i det, finns förstås både för- o nackdelar med det - att de numera reser med barn men aldrig utan barnvakt (-er).
Citera
2025-03-04, 18:01
Medlem
Citat:
Helt galet att hon säljer den svart-blommiga 20-talsklänningen hon väldigt nyligen köpte på Old Touch, nån månad sen. Men kanske inte passade, då är det bra att kunna sälja vidare.
Helt klart många felköp av antalet plagg med prislappen kvar att döma.
Citera
2025-03-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Helt galet att hon säljer den svart-blommiga 20-talsklänningen hon väldigt nyligen köpte på Old Touch, nån månad sen. Men kanske inte passade, då är det bra att kunna sälja vidare.
Helt klart många felköp av antalet plagg med prislappen kvar att döma.

Och vad är grejen med 5 par croppade jeans ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in