2025-02-25, 20:15
Medlem
Vilka intetsägande bilder från Paris. Ingen känsla alls, det är ju ändå Paris ? Men det kanske är för att man har sett allt från Elsa så många gånger förut. Det känns som det enda nya i hennes liv någonsin är kläder och möbler. Men hon utvecklas inte alls, tar sig liksom inte framåt.
Citera
2025-02-27, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Vilka intetsägande bilder från Paris. Ingen känsla alls, det är ju ändå Paris ? Men det kanske är för att man har sett allt från Elsa så många gånger förut. Det känns som det enda nya i hennes liv någonsin är kläder och möbler. Men hon utvecklas inte alls, tar sig liksom inte framåt.

Samtidigt är det det som är lite fascinerande...att hon säkert är en gullig person,men hennes blogg är så otroligt tråkig och upprepande och ändå har hon så många föjare att hon gör en bra inkomst på den! Det är svårt (för mig iaf) att förstå hur nåt hon gör är inspirerande för någon. Inga överraskningar,ingen fantasi,inget extra på något sätt,bara samma samma samma hela tiden...Sen tänker jag att det finns de som älskar det,men jag förstår det bara inte.
Citera
2025-02-27, 11:09
Medlem
Herregud vad det är tacky att inreda med kläder hängande på väggen. På gränsen till WT…
Citera
2025-02-27, 11:34
Medlem
Det är bara hennes hem, inga personliga ägodelar, färglöst ängsligt & Pontus har inte en enda pryl och absolut inte sina favoritkläder på väggarna. Varför får han inte sitta och kompa på pianot i vardagsrummet?? Tror dom kommer gå skilda vägar framöver, outhärdligt att leva med någon så ego och världsfrånvänd. Tankar och analys är min egen!
Citera
2025-02-27, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Det är bara hennes hem, inga personliga ägodelar, färglöst ängsligt & Pontus har inte en enda pryl och absolut inte sina favoritkläder på väggarna. Varför får han inte sitta och kompa på pianot i vardagsrummet?? Tror dom kommer gå skilda vägar framöver, outhärdligt att leva med någon så ego och världsfrånvänd. Tankar och analys är min egen!

Hon verkar så himla personlighetslös numera. Bara ett tomt skal som hon klär i andra människors kläder och ett hem inrett efter någon annans smak och behov. Hon verkar inte våga uttrycka någonting som hon inte först sett på verifierad dansk stilikon, precis som en högstadietjej.
Citera
2025-02-28, 00:20
Medlem
Vad ni hakar upp er. Inlägg efter inlägg om att hon har TRÅKIG STIL, HÄRMAR ANDRA, UPPREPAR SIG. Kom med något nytt nu till tråden? Gäsp.

Jag tycker inlägget om att uppfostra en pojke var fint och vettigt!
Citera
2025-02-28, 07:35
Medlem
Herregud vad trött jag blir på hennes ”handen bakom håret”-pose på alla selfies. Varför?? Är det för att hon har så tunt hår och försöker få det att se tjockare ut? Eller någon slags kokett ofrivillig pose bara? Det ser så fruktansvärt dumt ut att hon gör så hela tiden. För övrigt tycker jag verkligen hon borde lägga ner bloggandet nu. Hon har helt tappat förmågan (om hon någonsin haft den?) att berätta en historia. Platta bilder, platt berättande. Och platt hår (oavsett försök att fluffa med handen).
Citera
2025-02-28, 07:58
Medlem
Bra Sopkvast👍🏻Mitt i prick igen!
Citera
2025-02-28, 08:55
Medlem
Citat:

Verkligen! Och dagens inlägg? Så tråkigt.. vad gör de ens i Paris? Går runt och köper kaffe? Köper en boll?
Värt att åka dit…
Citera
2025-02-28, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Herregud vad trött jag blir på hennes ”handen bakom håret”-pose på alla selfies. Varför?? Är det för att hon har så tunt hår och försöker få det att se tjockare ut? Eller någon slags kokett ofrivillig pose bara? Det ser så fruktansvärt dumt ut att hon gör så hela tiden. För övrigt tycker jag verkligen hon borde lägga ner bloggandet nu. Hon har helt tappat förmågan (om hon någonsin haft den?) att berätta en historia. Platta bilder, platt berättande. Och platt hår (oavsett försök att fluffa med handen).

Hennes frisör borde verkligen sluta bleka hennes hår, det är så tunt, man ser hur hon försöker rufsa över. När hon hade tuperat lite 60-tal häromveckan när hon var ute för födelsedag kanske det var ? så var det som tuggummi. Känner igen efter att ha blekt själv och Elsa har ju dessutom tunt hår från början.
Citera
2025-02-28, 11:21
Medlem
Citat:
Hennes frisör borde verkligen sluta bleka hennes hår, det är så tunt, man ser hur hon försöker rufsa över. När hon hade tuperat lite 60-tal häromveckan när hon var ute för födelsedag kanske det var ? så var det som tuggummi. Känner igen efter att ha blekt själv och Elsa har ju dessutom tunt hår från början.
Har sett en äldre bild då hon sitter med sin son framför en kakelugn,där hon har sin naturlig hårfärg,mörkt blont,passade henne bättre.
Citera
2025-03-04, 06:58
Medlem
Jaha. Nu har Elsa under en tid haft en dipp med sin lägenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in