Citat:
Ursprungligen postat av
fula-klaeder
Jag vet att det diskuterats att Elsa och Sofia håller på med en bok. Men de här citaten från bloggen de senaste dagarna får mig ändå att tro att det har med någon typ av inspelning att göra. Med bara Elsa, inte Sofia. Kan det vara Billgrens 2? Nån äntligen hemma-reunion?? Nåt annat gig?
Jag hoppas verkligen på mer TV.
Jag gissar.
Antingen Billgrens 2
Där seriens dramaturgiska kurva är upptakten till avslutet att Elsa och Pontus förnyar sina löften i maj. Skulle förklara varför hon börjat planera för det redan nu. Varför Sigge flyttat in i lokalen. Varför det inte visades några bilder från pappas födelsedagsfirande där de möblerat om och dukat upp i ateljén osv
eller
”Elsa The Vintage Wedding Planner”
Eller ngt liknande helt nytt koncept. Själv hoppas jag kanske mest på detta spår pga älskar alla de vackra gamla klänningarna hon samlat på sig och längtar efter att få höra allt om deras historier och Elsas erfarenheter som uthyrare. Håller verkligen tummarna för att hon inte lägger ner den verksamheten, som det ju lät ett tag. Elsa har ju agerat Wedding planner på bloggen alldeles nyligen. Hon visar ovanligt mkt mycket bilder från konstakademi-studion (hon har väl aldrig varit där så mkt som de senaste veckorna?) Även här skulle inspelningen av en sådan serie få en naturlig dramaturgisk kurva med förnyandet av de egna löftena som avslut i maj.