2022-11-13, 09:15
Medlem
Är det bara jag som reagerar på att Elsa har en närmast manisk blick? På flera bilder som ska se ”glada och avslappnade” ut har hon en ganska sjuk blick som definitivt inte ser särskilt harmonisk ut.
Och nej det är inte för att hon har ljusa ögon, eller linser, eller vad man nu kan komma på.
Citera
2022-11-13, 12:10
Medlem
Citronfjerils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja hon har några favoritbilder hon alternerar med. Märks att hon trivs i sin nya kropp.

Dagens inlägg kändes lite pinsamt haha. Som om hon inte har mjukiskläder.

Hon har väl dessutom nämnt 1000 gånger att hon alltid har pyjamas hemma. Jag fattar inte riktigt behovet av att låta som ”såhär har jag alltid gjort detta har jag alltid haft på mig” när man testar något nytt? Blir ju snarare otrovärdigt och ängsligt.
Nu verkar hon ju också alltid haft *en egen skräddare*, när vi som följt Elsa ett tag vet att välsittande kläder aldrig tidigare varit hennes grej.
Citera
2022-11-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Hon har väl dessutom nämnt 1000 gånger att hon alltid har pyjamas hemma. Jag fattar inte riktigt behovet av att låta som ”såhär har jag alltid gjort detta har jag alltid haft på mig” när man testar något nytt? Blir ju snarare otrovärdigt och ängsligt.
Nu verkar hon ju också alltid haft *en egen skräddare*, när vi som följt Elsa ett tag vet att välsittande kläder aldrig tidigare varit hennes grej.

Haha det fattar inte jag heller! Hon har väl inte behövt någon skräddare för att fixa varken hennes supertighta vintageklänningar eller tälten från Bahnsen.
Citera
2022-11-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
Är det bara jag som reagerar på att Elsa har en närmast manisk blick? På flera bilder som ska se ”glada och avslappnade” ut har hon en ganska sjuk blick som definitivt inte ser särskilt harmonisk ut.
Och nej det är inte för att hon har ljusa ögon, eller linser, eller vad man nu kan komma på.

Hahahah jaaaa jag har tänkt på det så många gånger. Fattar inte varför hon liksom spärrar upp ögonen och stirrar helt galet
Citera
2022-11-13, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det är bara för att du ska se hur smal hon är nu. Så ängsligt, och fruktansvärt fult.

Men hon är ju inte alls smal? Fattar inte vad ni menar. Jag hade inte velat ha hennes kropp…
Citera
2022-11-13, 19:02
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Men hon är ju inte alls smal? Fattar inte vad ni menar. Jag hade inte velat ha hennes kropp…

Jämfört med den kurvigare kroppen hon hade innan så är hon betydligt smalare nu. Och hon framhäver det på ett annat sätt genom t.ex. tighta jeans med instoppad topp, jeans under genomskinlig underklänning o.s.v. o.s.v.
Tidigare hade hon storlek 42/44, och nu skulle jag tippa på att hon är nere på en 38/40. Har man den storleken till hennes längd så är man smal.

Det är dock helt irrelevant för sammanhanget om du vill ha hennes kropp eller inte, och heller ingen adekvat måttstock.
Citera
2022-11-13, 19:17
Medlem
Citat:
Jämfört med den kurvigare kroppen hon hade innan så är hon betydligt smalare nu. Och hon framhäver det på ett annat sätt genom t.ex. tighta jeans med instoppad topp, jeans under genomskinlig underklänning o.s.v. o.s.v.
Tidigare hade hon storlek 42/44, och nu skulle jag tippa på att hon är nere på en 38/40. Har man den storleken till hennes längd så är man smal.

Det är dock helt irrelevant för sammanhanget om du vill ha hennes kropp eller inte, och heller ingen adekvat måttstock.

Jag tycker att hennes ben ser jättetjocka ut på bild, men jag har inte sett henne i verkligheten. Hennes kropp är alldeles för kurvig för min smak. 38/40 är inte smal, iaf inte på henne. Hur lång är hon då? Aldrig tänkt på henne som ”en lång tjej”.
Citera
2022-11-13, 19:21
Medlem
Citat:

Jo det är en megasuperadekvat måttstock eftersom jag gillar smala och snygga kroppar!
Citera
2022-11-13, 22:11
Medlem
Citat:
Jag tycker att hennes ben ser jättetjocka ut på bild, men jag har inte sett henne i verkligheten. Hennes kropp är alldeles för kurvig för min smak. 38/40 är inte smal, iaf inte på henne. Hur lång är hon då? Aldrig tänkt på henne som ”en lång tjej”.
Tror inte det spelar nån roll hur smal Elsa blir upptill, hon kommer alltid ha korta, feta ben ändå.
Men hon är helt klart smalare (upptill) än tidigare.
Citera
2022-11-13, 22:53
Medlem
Citat:
Tror Elsa är över medellängd. Jag personligen tycker hon har ett väldigt starkt och friskt utseende som är attraktivt. Synd att hon är så vek mentalt ofta.
Citera
2022-11-14, 11:28
Medlem
Sluta dissekera hennes kropp. Det är vidrigt kvinnohat och helt irrelevant.
Citera
2022-11-14, 16:13
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Tror Elsa är över medellängd. Jag personligen tycker hon har ett väldigt starkt och friskt utseende som är attraktivt. Synd att hon är så vek mentalt ofta.
Nja. Hon är 170 cm. Ganska genomsnittligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in