2022-11-10, 20:26
Medlem
Usch, stackars Elsa om Ernst är snäsig. Hon förtjänar bättre. Började också fundera på dynamiken i Elsas och Pontus relation. Efter att ha hört hans osköna podd undrar jag om han ens skulle blivit intresserad av Elsa från början om hon inte varit känd. Det är ju dessutom Elsa som verkar dra det ekonomiska lasset i familjen.
Citera
2022-11-11, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Usch, stackars Elsa om Ernst är snäsig. Hon förtjänar bättre. Började också fundera på dynamiken i Elsas och Pontus relation. Efter att ha hört hans osköna podd undrar jag om han ens skulle blivit intresserad av Elsa från början om hon inte varit känd. Det är ju dessutom Elsa som verkar dra det ekonomiska lasset i familjen.

Har han fortfarande en podd med en annan tjej? Herregud vad jag hade varit svartsjuk.
Citera
2022-11-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Har han fortfarande en podd med en annan tjej? Herregud vad jag hade varit svartsjuk.

Hahaha ja. Kulturbarnen. Världens sämsta podd. Låter som att Pontus kämpar på men Ida kan inte låta bli att nämna att hon skrivit en bok i varje avsnitt. Lol.
Citera
2022-11-12, 00:10
Medlem
Såg precis Elsa i alla mot alla. Fan jag är kär! Hon har precis allt som jag åtrår hos en kvinna! Lagom stor för min smak, en fantastisk hy, vackert leende, underbara ögon och en byst att dö för. Helt perfekt😁
Citera
2022-11-12, 19:32
Medlem
Det är lite lustigt att hon bestämmer sig för att börja med kapselgarderob och inleder det med att köpa en massa nya kläder. Allt skräp från lindex läggs undan och de nya perfekta jeansen köps från ARKET. Den vita flätstickade är också ny. Hon hävdar att hon alltid köper randigt från loppis, men den hon hade på sig mest i somras är ny från cos. Hon gör såklart precis som hon vill, och jag förstår att hon vill sluta med klänningarna mer passande för små flickor, men säg det då istället?

Tycker att hennes stil är finare nu, även om jag tycker att kjolen är väl kort, men förstår inte alls grejen med den skrynkliga underklänningen över jeans i senaste inlägget!
Citera
2022-11-12, 22:17
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fageltander
Såg precis Elsa i alla mot alla. Fan jag är kär! Hon har precis allt som jag åtrår hos en kvinna! Lagom stor för min smak, en fantastisk hy, vackert leende, underbara ögon och en byst att dö för. Helt perfekt😁

Det är så trevligt när män kommer in hit ibland, ni är alltid så positiva! Vi kvinnor är ju tyvärr ofta experter på att hitta fel… (Både hos oss själva och andra.)
Visst har Elsa en underbar hy! Mkt fint hår också! Jag uppskattar också hennes figur, härligt kurvig och ser så mjuk men samtidigt fast ut.
Hon tipsade nyligen om sina sminkfavoriter:
https://elsa.elle.se/elsa-billgren/min-vardagssminkrutin-1/
Jag köpte faktiskt både ögonbrynsfärgen och foundationen. Är mkt nöjd. C0 perfekt nyans för blek hy, tycker de flesta annars är för beige.
Hennes favoritdeo, Pure från Biotherm, har jag också köpt, och den var med mkt härlig!
För att inte tala om de franska yoghurtarna, hehe.
Well, hon har sannerligen influerat mig, i alla fall… 🙃
Citera
2022-11-13, 01:47
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Visst har Elsa en underbar hy! Mkt fint hår också! Jag uppskattar också hennes figur, härligt kurvig och ser så mjuk men samtidigt fast ut.

Vilka kurvor? Hon har ju inga kvar längre, för dem har hon ju bantat bort.

Har inte läst hennes blogg sedan innan sommaren då hon fortfarande enbart klädde sig i bakelseklänningarna från Bahnsen (har hon slutat med dem helt nu?) men gick av nyfikenhet in nu och läste ett par inlägg. Noterade direkt att hon poserar väldigt mycket mer nu, och det är mycket helkroppsbilder i tajta kläder - hon måste verkligen vara nöjd över att nu se ut som alla andra i sin bransch.
Tidigare var ju Elsa den friska fläkten som inte var gjuten i exakt samma mall som alla andra. Hon hade en egen stil och var inte bara en i mängden. Tråkigt att se att hon nu ser precis likadan ut som och har ett exakt likadant hem (BEIGE) som Sofia Wood, Johanna Bradford etc. etc.
Citera
2022-11-13, 01:49
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Tycker att hennes stil är finare nu, även om jag tycker att kjolen är väl kort, men förstår inte alls grejen med den skrynkliga underklänningen över jeans i senaste inlägget!

Det är bara för att du ska se hur smal hon är nu. Så ängsligt, och fruktansvärt fult.
Citera
2022-11-13, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Det är så trevligt när män kommer in hit ibland, ni är alltid så positiva! Vi kvinnor är ju tyvärr ofta experter på att hitta fel… (Både hos oss själva och andra.)
Hon tipsade nyligen om sina sminkfavoriter:
https://elsa.elle.se/elsa-billgren/min-vardagssminkrutin-1/
Jag köpte faktiskt både ögonbrynsfärgen och foundationen. Är mkt nöjd. C0 perfekt nyans för blek hy, tycker de flesta annars är för beige.
Hennes favoritdeo, Pure från Biotherm, har jag också köpt, och den var med mkt härlig!
För att inte tala om de franska yoghurtarna, hehe.
Well, hon har sannerligen influerat mig, i alla fall… 🙃

Jag tycker också att hon är riktigt jäkla snygg nu eftersom hennes fina stomme och vackra drag är mer accentuerade. Jag tillhör de (få?) som gillar den korta kjolen dessutom. Jag köpte krämrouget haha så ja, jag åkte också dit på det inlägget.
Citera
2022-11-13, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vilka kurvor? Hon har ju inga kvar längre, för dem har hon ju bantat bort.

Har inte läst hennes blogg sedan innan sommaren då hon fortfarande enbart klädde sig i bakelseklänningarna från Bahnsen (har hon slutat med dem helt nu?) men gick av nyfikenhet in nu och läste ett par inlägg. Noterade direkt att hon poserar väldigt mycket mer nu, och det är mycket helkroppsbilder i tajta kläder - hon måste verkligen vara nöjd över att nu se ut som alla andra i sin bransch.
Tidigare var ju Elsa den friska fläkten som inte var gjuten i exakt samma mall som alla andra. Hon hade en egen stil och var inte bara en i mängden. Tråkigt att se att hon nu ser precis likadan ut som och har ett exakt likadant hem (BEIGE) som Sofia Wood, Johanna Bradford etc. etc.

Håller med om att hon stilmässigt ser ut som alla andra, men det har hon väl gjort sen hon blev vän med Sofia, men att mena att hon kroppsmässigt ser ut som Bradford är väl en otrolig överdrift? Bradford har ju dessutom en hel del mönster och färger kvar i sitt hem.

Haha ja jag har också tänkt på hennes poserande, som i synnerhet på Instagram stories många gånger ser så tillgjort och konstigt ut. Typ såhär: https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/52476272844/in/photostream/
Citera
2022-11-13, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det är bara för att du ska se hur smal hon är nu. Så ängsligt, och fruktansvärt fult.

Så är det kanske, tyckte inte den var smickrande på något sätt dock.
Citera
2022-11-13, 09:13
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilangen
Är det inte lite pinsamt med alla bilder i soffan med den där bedrövliga ”korvskinnsklänningen” haha måste hon verkligen visa upp att den inte sitter så ini tajt längre eller… 🙈🤪😅

Ja hon har några favoritbilder hon alternerar med. Märks att hon trivs i sin nya kropp.

Dagens inlägg kändes lite pinsamt haha. Som om hon inte har mjukiskläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in