Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-14, 00:20
  #2533
Medlem
Saltkatts avatar
Lite kul att Micka som verkar så jäkla spånig är så skärpt när det verkligen gäller. Hade extremt svårt för henne i början, men nu är jag nästan småförtjust. I synnerhet när hon talar brittisk engelska. Silikonläpparna är dock lite svåra att förlika sig med.
Citera
2016-11-14, 00:23
  #2534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Tror du verkligen att det är han själv som skriver manus?
Exakt. Ser bara att Lundin benämns som programledare. Formatet är norskt och de olika inslagsproducenterna som nämns i svenska versionen visar inte någon Lundin, men vad vet jag, kanske Lundin bidrar med mer än att "bara" vara programledare?!
Citera
2016-11-14, 02:25
  #2535
Moderator
NewDeers avatar
Jag tror att kocken med skägget kommer att ta hem det hela.
Citera
2016-11-14, 06:12
  #2536
Medlem
Jag upplever att programmet blivit lite sämre för varje säsong, och nu är det nere på en riktigt låg nivå. Dags att överge skiten.
Citera
2016-11-14, 08:38
  #2537
Medlem
VolvoF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag tror att kocken med skägget kommer att ta hem det hela.
Har också en sådan känsla, han får mycket tvtid vilket är bra. Ena tjejen minns inte vad hon heter var helt osynlig i gårdagens avsnitt.
Citera
2016-11-14, 08:52
  #2538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceriksson78
Och...dom är människor. Du är människa. Jävla Homofobpucko

Du får gärna svar mig på vart du finner homofobi i min kommentar
Nej just de.....
Citera
2016-11-14, 09:01
  #2539
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Ni kan ha er egen bögkanal, tramspersoner, HBTQ, mångkulturalister och annat löst folk.
Vi normala vill se vikingar, midsommarstång, svenska flaggan, hetero och sunda värderingar då vi ser på ett lättsamt underhållningsprogram.
Ett svenskt Sverige

+1 på den. Men det lär inte visas i PK-SVT. Man blir spyfärdig när Lundin sitter och svamlar om skallmätning och deltagarna bölar. Fy fan.
Citera
2016-11-14, 09:24
  #2540
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
+1 på den. Men det lär inte visas i PK-SVT. Man blir spyfärdig när Lundin sitter och svamlar om skallmätning och deltagarna bölar. Fy fan.
Första avsnittet som jag ser denna säsongen och självklart letar propagandan in mer och mer i olika familjeprogram på Svt. Inslaget om skallmätning ska självklart refereras till pågående debatten om ålderstesterna på dom små oskyldiga barnen.
Vi dumma rasistiska svenskar som ska tillåta detta och låta den hemska historien upprepa sig.
Citera
2016-11-14, 09:42
  #2541
Medlem
zBr9s avatar
Så diskuterar vi programmet i tråden, inte vem som är gift med vad från vilket land.

/moderator
Citera
2016-11-14, 09:44
  #2542
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceriksson78
3 fel

1. Hon är inte från Thailand.
2. Har inte betalat en enda krona, är man attraktiv så kommer tjejerna till en men du har väl aldrig haft nån tjej.
3. Alla skrattar åt tragiska rasister som du som är födda i fel sekel för jag tvivlar att du är över 16 år så som du pratar.

Vem fan tänder på en blond blåögd tjej. Så förlegat.

Herregud.
Förövrigt tänder rätt många på blonda blåögda tjejer, det är därför dessa anses vara vackrast i världen...
Personligen kan jag av erfarenhet se att en enda sorts tjejer aldrig varit min melodi, det har varierat oerhört och inget konstigt i det. Snarare är det trångsynt att avfärda just t.ex. "Blonda,blåögda tjejer".

Beträffande "bögkvot" så är det väl bara en med i serien? Eller har jag missat nåt? Procentuellt sett ger det mao en rättvisande/låg del sett till hela befolkningen:

Nåja, frånsett det där så imponerades jag av Mikas minne men att bara få ett rätt etc är för dåligt. Varför satsar man inte på att garanterat få fyra-fem rätt och sedan chansa hejvilt på resten? Då hamnar man med största sannolikhet inte sist iaf.

Avsnittets släkthistoria var sannerligen ingen munter historia, intressant koppling historiskt dock.
Citera
2016-11-14, 12:01
  #2543
Medlem
Bushsweedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag upplever att programmet blivit lite sämre för varje säsong, och nu är det nere på en riktigt låg nivå. Dags att överge skiten.

Årets säsong är ett riktigt fläskamagplask! SVT´s värdegrundspanik är så otroligt smaklös,desperat och genomskinlig att man knappt kan hålla sig för skratt..

Men vem är förvånad? Mig gör det inget, det innebär bara att jag faktiskt är i stort sett helt ärlig när jag svarar tv-pejlarna att jag inte är licenspliktig eftersom jag ej tar del av svenskt så kallat tv-utbud..

Till skillnad från värdegrundskommunisterna på SVT tycker jag det är rätt skönt med rent mjöl i påsen.
Citera
2016-11-14, 16:41
  #2544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Tror du verkligen att det är han själv som skriver manus?

Jag tycker allt tyder på att han iallafall har mycket att säga till om vad det gäller manus. Allt stinker av Anders Lundins syn på världen och humor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback