2011-04-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingemerasmuts
Hur pass berikat Hertsön är? Luleås mest segregerade bostadsområde sen länge tillbaka. Från mitten av Hertsön till längst ut mot ridklubben är det väl 75% blattar skulle jag gissa?! En härlig röra med olika nationaliteter från alla dess hörn och kanter. En härlig mix av Kosovalbaner, Chilenare, Zigenare, Pakistaner, Irakier, Iranier, Ryssar, Somalier, you name it! Mångkulturen i sitt essä

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleID=6103555

Vem var det som fjuttade på i Tisdags? Vem var han som vägrade komma ner från taket? Svårt att tro att det är Svennebanan som eldhärjar var och varannan vecka och inte heller tror jag att det är Svennebanan som ofredar?! Nåja, vad jag vet har de inte börjat kasta sten mot räddningspersonal...Än...

Ett tidigare rykte på Facebook sa att en blattepeddo bodde på Rödhakegränd 7 men jag vet inte om det är sant?

Vem som fjuttade på i tisdags? han är då så svensk man bara kan bli om det nu är av intresse...
Det med Rödhakegränd var bara ett rykte, eller snarare en hämndaktion... en tjej skulle hämnas nåt gammalt groll och hittade på hela historien.

Har bott på hertsön i 20 år, och skulle inte vilja flytta, jag är aldrig rädd när jag går ut mm, då känns både Porsön och Björx mer otryggt!
Citera
2011-04-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollet77
Vem som fjuttade på i tisdags? han är då så svensk man bara kan bli om det nu är av intresse...
Det med Rödhakegränd var bara ett rykte, eller snarare en hämndaktion... en tjej skulle hämnas nåt gammalt groll och hittade på hela historien.

Har bott på hertsön i 20 år, och skulle inte vilja flytta, jag är aldrig rädd när jag går ut mm, då känns både Porsön och Björx mer otryggt!

Är du verkligen säker på det? De var väl ändå en zigenare
Citera
2011-04-15, 07:54
Medlem
Miss Drusillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill_kiss
Är du verkligen säker på det? De var väl ändå en zigenare

Om man kollar på birthday.se så verkar det som att den enda mannen född -75 på brandadressen är helsvensk...
Citera
2011-04-15, 08:50
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einh3rjar
Min rumskompis syster var en av de antastade barnen.

Du kanske kan upplysa oss om vad det sexuella ofredandet tog sig för uttryck, exakt vad var det som hände?
Citera
2011-04-15, 12:06
Medlem
Squeekys avatar
Han blev häktad igår:
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleId=6106229
Citera
2011-04-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Drusilla
Om man kollar på birthday.se så verkar det som att den enda mannen född -75 på brandadressen är helsvensk...

Ja, och kollar man på ratsit.se på den adressen bor det bara en helsvensk man med den åldern där... namnet är då svenskt, och på fb ser han helsvensk ut... tror inte han är zigenare.
Citera
2011-04-15, 18:41
Medlem
Miss Drusillas avatar
Citat:
Ja, och kollar man på ratsit.se på den adressen bor det bara en helsvensk man med den åldern där... namnet är då svenskt, och på fb ser han helsvensk ut... tror inte han är zigenare.

Instämmer helt.
Citera
2011-04-16, 00:59
Medlem
Citat:

Okej det kan stämma. Bor inte så långt ifrån och brukar knalla förbi där då jag är ute och promenerar. Säger inte att det bara är invandrare som gör sånt här men hade bara för mig att de var zigenare.
Är 99% säker att de är zigenare som stått och hängt över balkongen där. Men dom kan ju ha flyttat, eller kan ju bara vara kompisar.

Hade bara för mig detta
Citera
2011-04-17, 15:09
Medlem
Den häktade är afrikan att döma av namnet. Finns hittar dock ingen adress på honom.
Citera
2011-04-18, 17:49
Medlem
ingemerasmutss avatar
Citat:

Jag tror du behöver nya glajjor...Han som fjuttade på hade fått avslag på PUT och fjuttade då på och vägrade sen komma ner från taket i nån jävla protest. På de pixlade bilderna kan man tydligt se att händerna är en babbes och ingen jävla svennebanans

Sen vad du räknar som svensk vet ju inte jag iofs men i mina ögon var fanskapet så långt ifrån svensk som man kan bli. Punkt.
Blattekramare verkar ha ett par för mycket av rosa glajjor eftersom de kan få det till att "han var så svensk man bara kan bli"
Citera
2011-04-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingemerasmuts
Jag tror du behöver nya glajjor...Han som fjuttade på hade fått avslag på PUT och fjuttade då på och vägrade sen komma ner från taket i nån jävla protest. På de pixlade bilderna kan man tydligt se att händerna är en babbes och ingen jävla svennebanans

Sen vad du räknar som svensk vet ju inte jag iofs men i mina ögon var fanskapet så långt ifrån svensk som man kan bli. Punkt.
Blattekramare verkar ha ett par för mycket av rosa glajjor eftersom de kan få det till att "han var så svensk man bara kan bli"

Jag behöver inga nya glajjor, dom är både nya och välputsade. Kollar man hans facebookbild ser man tydligt att han inte är nån "babbe". Punkt...
Citera
2011-04-28, 22:13
Medlem
Finns bild på killen dock har han en palestinasjal över skallen.

http://www.kuriren.nu/nyheter/defaul...icleid=5892649
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in