Citat:
Ursprungligen postat av
rejpanders
Eldorados toalettpapper är ju ingen höjdare, strävt som sandpapper och tunt som ett pappersark
1/10
Toalettpappret var en överraskning, förvånansvärt mjukt och minst lika bra som betydligt dyrare märken - one shade of grey - 10/10 när det gäller känslan av politiskt korrekt miljövänlighet.
Alla kryddor smakar bra.
Doftsprayen är bra, tar bort gasen.
Snabbkaffet klarar jag mig utan, kakorna är betydligt bättre. Ostarna är som alla andra.
Diskmedlet? Yes, it works.
Aftonbladet har rätt. Tvättmedlet är effektivt. Jag blev förvånad över hur lite som behövdes för att få bort fläckar.
Snacksen och nötterna smakar som övriga märken.
Hårvaxet var bra men försvann i varje fall från min Willys butik, dög inte för svensken, ingen lyxig doft eller konsistens.
Det är ganska märkligt att man som kund kan spendera så mycket på Willys men aldrig höra något från företaget om vad man tycker om sortimentet. Kulorna rullar in ändå.
https://www.eldoradovaror.se/Produkthjaltar/
Du kan fylla ett helt hem med schyssta varor från oss. Vi har allt ifrån mejeri och ost, fika och bröd, frysta bär och kyckling men också hygienartiklar som schampo och tvål. Ja, jättemycket! Här är våra produkthjältar, ett urval från varje kategori som gör vardagen lite enklare. Kika så får du se.