2007-12-10, 20:33
Medlem
Ursäkta OT nu, men passagen.se lär ha världens längsta, fulaste och mest obegripliga adresser på sina trådar.
Citera
2007-12-10, 20:39
Bannlyst
står så mycket skit på det forumet stod också att henrik johnsson skulle sluta på tv idag med
Citera
2007-12-10, 20:48
Medlem
Tjohildas avatar
Men Agneta har väl kuckilurat med Runar? Är väl bättre att hon blir pingstpastor då, det kräver ju ingen utbildning...
Citera
2007-12-10, 21:57
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
står så mycket skit på det forumet stod också att henrik johnsson skulle sluta på tv idag med

Står här med...
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/teleg..._640__,00.html

---

Grattis Runar till att ha förstört en människa till!
Citera
2007-12-10, 21:58
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Ja du Lucky_star, det är ju i och för sig helt sant.
http://www.resume.se/nyheter/2007/12...egeln-jagar-n/
Om Agneta ska sluta vet jag inte, men det låter inte helt troligt. Blir nog knivigt för henne att klara prästexamen, hon har syndat en aning för många gånger.

Grantz hann visst före...
Citera
2007-12-10, 22:08
Medlem
Bronkzs avatar
Well, hon har ett smeknamn som involverar tvåan i verkligheten. Prästinna som älskar att ta den i tvåan e inte dumt. Välkänt faktum för övrigt, smeknamnet.

Orkar inte kolla om det står i tvåan tråden om den finns fortfarande, men gör det inte det är det skandal!
Citera
2007-12-10, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
Well, hon har ett smeknamn som involverar tvåan i verkligheten. Prästinna som älskar att ta den i tvåan e inte dumt. Välkänt faktum för övrigt, smeknamnet.

Orkar inte kolla om det står i tvåan tråden om den finns fortfarande, men gör det inte det är det skandal!

Vad kan det vara för smeknamn måntro??
Har du sagt A får du säga B....detta är trots allt "skvaller"-forumet
Citera
2007-12-10, 22:49
Medlem
Bronkzs avatar
När jag hörde det krossades mina väna tankar om henne som en redig kristen. Varje gång jag nu ser henne tänker jag på det smeknamnet och historierna som för mig talades om från vänner med insikt. Det är inget särksilt smeknamn, bara passande när man heter agneta och gillar det i analen.
Citera
2007-12-10, 22:53
Medlem
Hon ska flytta till Knutby.
Citera
2007-12-11, 10:12
Medlem
bruschens avatar
Ingen kommer att sakna henne. Präktigare jävl männsika får man leta efter. Kan bilda prettoklubb med Lisa Nilsson och Tilde Fröling och sitta och lalla och dricka blomté tillsammans. Hoppas hon slutar. Lyckas hon bli präst blir hon väl tyvärr "kändispräst" och kommer tillbaka och exponerar sig än mer och är präktigare än någonsin.
Citera
2007-12-11, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
När jag hörde det krossades mina väna tankar om henne som en redig kristen. Varje gång jag nu ser henne tänker jag på det smeknamnet och historierna som för mig talades om från vänner med insikt. Det är inget särksilt smeknamn, bara passande när man heter agneta och gillar det i analen.

hon tar knappast den i tvåan, men du och andra klent utrustade nollor kan drömma vidare.
Citera
2007-12-11, 11:14
Bannlyst
Agneta Sjödin tappade väl en hel näve med lösa skruvar redan after hon och Adam A klev upp på kändislistorna, sen slog det runt för henne.. Man kände sig ju generad när man såg henne i Babben & co, hon kan inte må bra, tvättäkta psykfall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in