2023-12-22, 17:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Äntligen slipper vi se henne i Agnetas Nyårskarameller. En befrielse
Istället får vi se henne i en annan kanal. Vilken vet jag inte?
Citera
2024-01-01, 21:49
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9zbGzM/agneta-sjodin-i-stor-intervju-infor-nyarshelgen-2023

Bild i artikeln på enorm see-throu.
Citera
2024-11-01, 13:41
Medlem
Agneta om singellivet och ensamheten. Verkar vara redo för dejting igen. Blir spännande att följa 🙄

https://www.expressen.se/noje/bilderna-inifran-sjodins-lyxiga-hem-med-utsikt/
Citera
2025-02-17, 21:22
Medlem
Er knasig ut efter alla lyft hon gjort med ansiktet..sorgligt..men hon var så bra i bingolotto
Citera
2025-02-28, 13:50
Medlem
Bölar ut i media om ålderism igen nu när hon blivit av med ytterligare ett uppdrag.
Jag ser många andra äldre kvinnor i TV så det kan ju vara någonting annat som ligger bakom.

När jag sett henne lite mer personlig som i tex six weeks of hell verkade hon inte vara en helt enkel människa att hantera. Kändes inte helt balanserad.
Citera
2025-02-28, 16:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Bölar ut i media om ålderism igen nu när hon blivit av med ytterligare ett uppdrag.
Jag ser många andra äldre kvinnor i TV så det kan ju vara någonting annat som ligger bakom.

När jag sett henne lite mer personlig som i tex six weeks of hell verkade hon inte vara en helt enkel människa att hantera. Kändes inte helt balanserad.

Stängd intervju i AB men finns nog samma här:

Citat:
2023 klev Tilde de Paula Eby in i vad som tidigare kallades för "Agnetas Nyårskarameller", som hade gått på tv i 27 år under Agnetas ledning.

– Det var så jag förstod det av telefonsamtalet jag fick. Jag vet inte om det handlar om ålderism? Sånt är ju svårt att bevisa. Men det är onekligen ett stort problem i vårt samhälle!", säger hon till Svensk Damtidning och fortsätter:

– Känns viktigt att samarbeta och jobba för en förändring i den frågan, för våra döttrar och kommande generationer. Det drabbar ju även män, även om det inte är i samma utsträckning som för kvinnor.
https://www.svenskdam.se/noje/agneta-sjodin-efter-tv4s-beslut-om-bingolotto-ett-stort-problem/10689054

Jo vet inte. Tilde de Paula är 52, Casper Janebrink 55, Jenny Strömstedt 52 osv. Agneta vid 57 känns ju inte lastgammal i det gänget.

Men klart det kan ju finnas och det drabbar ju män också. Peter Harryson var 57 när han blev persona non grata i rutan. Harald Treutiger 44 etc. Men det är ju lätt att alltid kommer med detta att det är värst för kvinnorna...
Citera
2025-02-28, 18:51
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Stängd intervju i AB men finns nog samma här:

Jo vet inte. Tilde de Paula är 52, Casper Janebrink 55, Jenny Strömstedt 52 osv. Agneta vid 57 känns ju inte lastgammal i det gänget.

Men klart det kan ju finnas och det drabbar ju män också. Peter Harryson var 57 när han blev persona non grata i rutan. Harald Treutiger 44 etc. Men det är ju lätt att alltid kommer med detta att det är värst för kvinnorna...

Jag ger mig tusan på att det handlar om deras politiska hemvist och livsåskådning.
Peter och Harald är inga vänster människor och är övertygad om detsamma om henne.
Citera
2025-02-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam

Hon finner nog snart kärleken igen.
Citera
2025-03-01, 08:13
Medlem
Knotknets avatar
Jag har svårt förstå de som tycker Agneta är attraktiv. Okvinnlig och ointelligent.
Citera
2025-03-01, 08:27
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jag ger mig tusan på att det handlar om deras politiska hemvist och livsåskådning.
Peter och Harald är inga vänster människor och är övertygad om detsamma om henne.
Båda är ju väldigt pompösa o erkänt svåra att samarbeta med.
Citera
2025-03-01, 08:58
Medlem
godboys avatar
Rent utseendemässigt så är hon helt okej. Men jag tror hon är rätt svår att leva med. När det gäller jobb så tror hon nog lite att det ska flyga in stekta sparvar i mun.

Hon har ju inte direkt levt det vanliga livet.
Citera
2025-04-23, 09:50
Bannlyst
Stoppa pressarna!

Agneta Sjödin "kommer ut ur garderoben" - som UFO-troende!

Agneta Sjödin: ”Vi har mycket att lära av utomjordingarnas budskap”

"Agnetas ögon glittrar när hon öppnar dörren till sin lägenhet på femte våningen i Nacka Strand. Utsikten är storslagen i två väderstreck, de dubbla balkongerna vätter ut mot Stockholms hamninlopp. Statyn Gud Fader på Himmelsbågen tronar utanför ena fönstret och på toppen av den 18 meter höga bågen, himlavalvet, står Gud Fader själv och placerar ut stjärnor på himlen. Vid bågens fot får han hjälp av en ängel som räcker honom stjärnorna.

Det är inte en tillfällighet att Agneta bor just här, det är ödet. Agneta har alltid fascinerats av det oförklarliga, av universum, stjärnor och planeter. Hon har länge känt sig förankrad med Orions bälte, de tre stjärnorna Alnitak, Alnilam och Mintaka. Alnitak ligger cirka 800 ljusår från Jorden och är 100 000 gånger ljusstarkare än solen. Agneta upplever att hon får många tecken från stjärngruppen och så fort hon ser tre sammankopplade punkter vet hon att hon är på rätt väg."

https://www.tidningennara.se/artiklar/andliga-personer/agneta-sjodin-om-ufon/

Vad ska man säga om detta? Inte direkt oväntat ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in