Har själv träffat Ricky och suttit och snackat med han, han är en klass för sig kan man säga!
Han är en del va mytoman också, du kan fråga han vad som helst och han kommer på att ''justfan, det har jag ju gjort där och där...'' Min poalre frågade om han hade brottats med en knubbsäl en gång, givetvis hade han det! Rickys polare filmade men han skrattade så mycket så han inte fick med det på filmen.
Enligt ricky har han möjlighet att kolla via NASAs satelliter, han brukar tydligen kolla på hans mamma och hans kompis i Thailand? :S
Ricky brukar åka buss till den närliggande orten Sjöbo och köpa massvis med papper som han skriver ner skit på, vad vet jag dock inte.
Han sparar på alla sina ciggpaket från -99 och framåt.
Han är inte precis klen och man kan inte säga att hans armar är rippade, hårda som sten och jag når inte ens runt halva hans biceps/triceps med min hand, och mina händer är runt 18cm från botten till fingerspets. Jag når kanske runt en fjärdedel max! grovt räknat.
Jag kan ganska mycket om killen så är det något så bara fråga!

Jag tyckte vi skulle hålla tråden vid liv!
Och btw, OS-bronset har han kvar. själv sett och känt på det.
Äh! jag är tvungen att skriva lite till;
Han har en hel kyl med Pucko flaskor.
han har saker liggandes överallt. Hans trädgård var tydligen full med minor också. Man kommer inte in genom huvuddörren för där står en kvast och en skrämseldocka. Bakvägen är det som gäller.
När man kommer hem till han så öppnar han inte ibland, återkommer man senare så öppnar han och säger att man ska komma in, han ber en komma upp på övervåningen så tjejen som var där precis och hade sex med han kunde gå ut..
Det är ganska ofta hans skägg bränns ner av askan som han tappar i skägget.
Han har hjälpt flertal ungdomar i byn att gå ner i vikt genom att Ricky sätter upp träningsschema m.m!
Och det sista, Ricky sa flertal gånger att han dopade sig, men på varje dopingtest som han tog så visade det negativt.
Men somsagt, bara fråga!
Sry för flertal skrivfel. Klockan är tjugo över fyra