2009-02-20, 18:40
Medlem
Mr.Gearss avatar
Är inte den gobben dö ännu?
Skämt åsido, Ricky är kung.. På bilden ser han dock ut som en uteliggare
Citera
2009-02-20, 18:48
Medlem
ottozons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gears
Är inte den gobben dö ännu?
Skämt åsido, Ricky är kung.. På bilden ser han dock ut som en uteliggare

Han ska ju bli 104 år enligt egen utsago, så han lär överleva de flesta som läser detta.
Citera
2009-02-20, 19:46
Medlem
Mr.Gearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottozon
Han ska ju bli 104 år enligt egen utsago, så han lär överleva de flesta som läser detta.

Ja det glömde jag ju, dumma mig
Man kan ju inte göra annat än att önska han lycka till
Citera
2010-01-06, 04:18
Bannlyst
Har själv träffat Ricky och suttit och snackat med han, han är en klass för sig kan man säga!

Han är en del va mytoman också, du kan fråga han vad som helst och han kommer på att ''justfan, det har jag ju gjort där och där...'' Min poalre frågade om han hade brottats med en knubbsäl en gång, givetvis hade han det! Rickys polare filmade men han skrattade så mycket så han inte fick med det på filmen.

Enligt ricky har han möjlighet att kolla via NASAs satelliter, han brukar tydligen kolla på hans mamma och hans kompis i Thailand? :S

Ricky brukar åka buss till den närliggande orten Sjöbo och köpa massvis med papper som han skriver ner skit på, vad vet jag dock inte.

Han sparar på alla sina ciggpaket från -99 och framåt.

Han är inte precis klen och man kan inte säga att hans armar är rippade, hårda som sten och jag når inte ens runt halva hans biceps/triceps med min hand, och mina händer är runt 18cm från botten till fingerspets. Jag når kanske runt en fjärdedel max! grovt räknat.

Jag kan ganska mycket om killen så är det något så bara fråga! Jag tyckte vi skulle hålla tråden vid liv!

Och btw, OS-bronset har han kvar. själv sett och känt på det.

Äh! jag är tvungen att skriva lite till;

Han har en hel kyl med Pucko flaskor.

han har saker liggandes överallt. Hans trädgård var tydligen full med minor också. Man kommer inte in genom huvuddörren för där står en kvast och en skrämseldocka. Bakvägen är det som gäller.

När man kommer hem till han så öppnar han inte ibland, återkommer man senare så öppnar han och säger att man ska komma in, han ber en komma upp på övervåningen så tjejen som var där precis och hade sex med han kunde gå ut..

Det är ganska ofta hans skägg bränns ner av askan som han tappar i skägget.

Han har hjälpt flertal ungdomar i byn att gå ner i vikt genom att Ricky sätter upp träningsschema m.m!

Och det sista, Ricky sa flertal gånger att han dopade sig, men på varje dopingtest som han tog så visade det negativt.

Men somsagt, bara fråga!

Sry för flertal skrivfel. Klockan är tjugo över fyra
Senast redigerad av stoji 2010-01-06 kl. 04:21.
Citera
2010-01-06, 06:10
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
Text

Bra inlägg, perfekt läsning till morgonkaffet...Tack
Citera
2010-01-06, 07:46
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Han har fyra bolag han driver i alla fall.
Citera
2010-01-06, 11:15
Medlem
l00zekks avatar
Visst måste han vara(ha varit) en av de starkaste svenskarna genom tiderna?
Citera
2010-01-06, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Han har fyra bolag han driver i alla fall.

Måste vara väldigt lten aktivitet i dessa bolag. Med tanke på den spillra av sitt forna jag som han visade upp på TV härom året. Dessutom är han väl sjukpensionär
Citera
2010-06-01, 00:10
Bannlyst
Vill ni få kontakt med Ricky så finns han på facebook. Finns även en grupp om han. ''Ricky Bruch & Associates''
Citera
2010-06-01, 01:39
Medlem
schabo-labos avatar
Tränar han något nuförtiden?
Citera
2010-06-05, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Tränar han något nuförtiden?

Inget seriöst isåfall. Han kanske lyfter lite skrot ute i garaget då och då.
Han har sagt flera gånger att han ska börja träna hårt igen, men Ricky är mer eller mindre en mytoman nuförtiden.
Citera
2011-04-10, 18:53
Bannlyst
Skvaller om Ricky Bruch?

Satt och spanade lite på facebook inne på Ricky Bruch facebook sida då jag har honom som vän.

Blev föga förvånad när jag läser denna mans senaste status uppdatering med en kärleksförklaring till en tanig liten tjej på 16år. Döm om min förvåning när jag även läser hennes kommentarer på hans "inlägg"

Vet Redan att det finns en tråd om Ricky Bruch men detta förtjänar verkligen en egen tråd!

Är detta sant? Någon som kan bekräfta att Ricky raggar loss på småflickor?

Rickys facebook:http://www.facebook.com/profile.php?id=100001131671968

Tjejen:http://www.facebook.com/profile.php?id=1399697247

Om ni mot förmodan inte skulle kunna se Ricky's status uppdatering så har jag tagit en "backup" med hjälp utav bilder som jag lägger upp här!

Bild 1: http://data.fuskbugg.se/skalman02/RICKY1.JPG
Bild 2: http://data.fuskbugg.se/skalman02/ricky2.JPG

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in