2011-04-09, 16:24
Medlem
BuddhaBasses avatar
Sumpade min iphone igår på karatefyllan. Nu vill jag spärra och få tillbaka samma nummer som jag hade innan, men deras kundtjänst är efterbliven (finns ingen), går det att ordna på något vis?
Citera
2011-04-09, 16:28
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuddhaBasse
Sumpade min iphone igår på karatefyllan. Nu vill jag spärra och få tillbaka samma nummer som jag hade innan, men deras kundtjänst är efterbliven (finns ingen), går det att ordna på något vis?

Om du har registrerat ditt kontantkort ska det gå att ordna, annars inte. Tyvärr måste du vända dig till "kundtjänst" eller vad man nu ska kalla det för.

Räkna med att det tar nån vecka innan de läst och förstått din fråga. Stå på dig. Till sist kanske du får ett användbart svar.
Citera
2011-04-09, 17:24
Medlem
jag har hört att telia har hand om halebops kundtjänst om det är ärenden som inte kan tas på mail. alltså efter ett gäng mail kan man få ringa telias kundtjänst.

vet dock inte om infon stämmer
Citera
2011-04-09, 17:39
Medlem
jag har tappat bort mitt kort flera gånger.
Skriv till halebop kundtjänst, med namn, vilket telefonnummer det berör, adress och personnummer så fixar dom det.
Citera
2011-04-09, 17:57
Medlem
ChrisOs avatar
Yupp, det är inga probs.. Bara snacka med ktj så hjälper dom dig.
Citera
2011-04-11, 11:06
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0000z
jag har hört att telia har hand om halebops kundtjänst om det är ärenden som inte kan tas på mail. alltså efter ett gäng mail kan man få ringa telias kundtjänst.

vet dock inte om infon stämmer

När man ringer till Telias egen kundtjänst så vägrar de resolut att befatta sig med Telias Halebopkunder. De låtsas som det är en helt annan operatör och hänvisar till Halebops obefintliga kundtjänst.
Citera
2011-04-11, 11:09
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisO
Yupp, det är inga probs.. Bara snacka med ktj så hjälper dom dig.

Det går ju tyvärr inte att prata med Halebops egen kundtjänst. Det är egentligen det enda problemet med Halebop.

Det brukar ta minst en vecka innan nån har läst genom frågan och dessutom fattat vad den handlar om. Innan dess har man fått en massa idiotsvar.
Citera
2011-04-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Det går ju tyvärr inte att prata med Halebops egen kundtjänst. Det är egentligen det enda problemet med Halebop.

Det brukar ta minst en vecka innan nån har läst genom frågan och dessutom fattat vad den handlar om. Innan dess har man fått en massa idiotsvar.

Men det går att maila halebops kundtjänst.
Då har du väl haft otur, för jag har fått mina mail besvarade dagen efter.
Citera
2011-04-11, 17:51
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickName85
Men det går att maila halebops kundtjänst.
Då har du väl haft otur, för jag har fått mina mail besvarade dagen efter.

Har också väldigt dåliga erfarenheter av Halebops s.k. kundtjänst. Det läser så fruktansvärt slarvigt vad man frågar om. De fastnar för ett enda ord i texten och slänger iväg ett "svar" som inte alls har nåt med frågan att göra.

Så det kommer ett snabbt "svar" men som inte har med saken att göra. Så får man fråga igen... Nån annan som heller inte läst och förstått "svarar"

Så får man hålla på så där i nån vecka eller så, tills man eventuellt har turen att få ett användbart svar, men det är inte säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in