Citat:
Ursprungligen postat av
Pepparn12
Yo.
Tänkte köpa från en sida som bara har 5HTP "Slow release" dvs tabletten vittrar sönder långsammare. Är det någon större skillnad tro?
Jag funderar också lite på det här folk säger om aptiten. Jag har redan dålig aptit och är ofta lite lätt illamående. Ofta får jag ångest och illamående i samband med måltid dessutom, att kunna äta i sociala sammanhang är omöjligt för mig på grund av detta.
Dock tror jag att aptitlösheten och illamåendet är ett resultat av min ångest och oro, som jag hoppas på att kunna kontra med 5htp. Är skillnaden verkligen så märkbar på aptiten? Jag hoppas att om ångesten och oron försvinner så kommer ändå min aptit att öka.
Jag tänkte köra 5HTP och Tyrosin tillsammans för att täcka in både serotonin och dopamin.
Jag körde ungefär halva kuren av min 5htp och sedan slängde jag resten tillsammans med tyrosinet. Det dräpte aptiten rejält , hände även att jag spydde någon gång på morgonen. Ja det tar bort ganska mkt av aptiten.
Kosten för mig är viktig, därav slängde jag dom. De dög väl första veckorna antar jag.