• 1
  • 2
2004-09-22, 21:08
Medlem
Hej! Tänker nu i dagarna kliva på den populära 10/60 kuren och har några kompletterande frågor! Kuren ser ut som följande:

10/60 d-bol+nolva+clomid

* Hur pass påtaglig blir vätskeretentionen(uppsvullnaden) på en kur som denna? Kommer jag svälla upp som en boll?

*Var får man lättast tag på leverskydd, ALA, milkthistle eller liknande?

*Nolva ska ju vara bra om man får känningar av BT! Dock har jag hört exempel som motbevisar antagandet om att nolva skulle förhindra BT.
Resonemanget till detta grundar sig på följande: När känningar uppkommer och en kur nolva påbörjas så ska dessa känningar upphöra efter en tids behandling. Problemet är att när nolva behandlingen avslutas och blockeringen av receptorerna till östrogenet upphör så kommer kroppen att producera oerhört mycket mer östrogen än tidigare eftersom kroppen uppfattar att östrogennivån är noll. Kroppen luras helt enkelt att chocka kroppen med östrogen och genom detta så återkommer känningarna igen!! Vet inte om detta stämmer, men en diskussion med någon kunnig kanske vore på sin plats!?
Citera
2004-09-23, 20:02
Medlem
Stämmer det med nolvan?
Citera
2004-09-23, 20:03
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan_Bus
Stämmer det med nolvan?
nej!
Citera
2004-09-23, 21:36
Medlem
Alladins avatar
* Hur pass påtaglig blir vätskeretentionen(uppsvullnaden) på en kur som denna? Kommer jag svälla upp som en boll?

Nej, badboll blir du antagligen inte av 10/60.

*Var får man lättast tag på leverskydd, ALA, milkthistle eller liknande?

Maria Tistel = hälsoaffär
ALA= Kosttillskott firma...de flesta har.

*Nolva ska ju vara bra om man får känningar av BT! Dock har jag hört exempel som motbevisar antagandet om att nolva skulle förhindra BT.
Resonemanget till detta grundar sig på följande: När känningar uppkommer och en kur nolva påbörjas så ska dessa känningar upphöra efter en tids behandling. Problemet är att när nolva behandlingen avslutas och blockeringen av receptorerna till östrogenet upphör så kommer kroppen att producera oerhört mycket mer östrogen än tidigare eftersom kroppen uppfattar att östrogennivån är noll. Kroppen luras helt enkelt att chocka kroppen med östrogen och genom detta så återkommer känningarna igen!! Vet inte om detta stämmer, men en diskussion med någon kunnig kanske vore på sin plats!?

Nej....

[/quote]
Citera
2004-09-24, 09:30
Medlem
troligtvis kommer det enda du märker vara att du behöver tvätta ansiktet två-tre ggr per dag istället för en... samt att du kommer känna dig hungrig jämt. inte sådär "maghungrig", men att kroppen känns utsvulten och tom... som om du behöver fylla på trots att magen är full. du kommer också att känna dig större, men det kommer ju naturligt eftersom man (om man är klok) stoppar i sig mycket mer mat än normalt!
och starkare blir du ju förstås.
Citera
2004-09-24, 09:38
Medlem
REEEETAAARDs avatar
Citat:
Stämmer det med nolvan?
hahaha nål-van
Citera
2004-09-24, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REEEETAAARD
hahaha nål-van

haha!
Citera
2004-09-24, 15:52
Medlem
Hur mycket testo producerar man själv per dygn alltså hur mycket är 10mg i gemförelse med min gen produktion?
Citera
2004-09-24, 16:04
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Hur mycket testo producerar man själv per dygn alltså hur mycket är 10mg i gemförelse med min gen produktion?
hmm hörde 50-90 mg i veckan
Citera
2004-09-24, 18:31
Medlem
hur kollar man sin testo nivå i kroppen?? blodprov??
Citera
2004-09-24, 18:43
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
hur kollar man sin testo nivå i kroppen?? blodprov??
köper en just porrfilm runkar så många gånger man kan på en dag(24h) multiplicerar det med15 sen vet du......
yepp blod prov skulle jag tro, är nästan säker 99,5%
Citera
2004-09-24, 19:58
Medlem
Citat:

har för mig att det är omkring 5mg om dagen... men dbol innehåller ju inte testosteron så det är ju svårt att göra en exakt jämförelse. läst på PB proteinsyntesen ökar med ca 400% på 10mg dbol/ED. går ju inte att räkna på exakt ändå eftersom det är högst individuellt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in