• 3
  • 4
2011-04-13, 21:21
Medlem
Heliotropes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Ja ojj, de lämnade nog stället snarast för din pojkväns onda blick satte dem verkligen på plats!

Fö. är det ruskigt dumt att bråka på krogen då de bara stänger dörren och kollar alla som går in/ut. Bättre att gå runt hörnet om man verkligen måste, eller vänta på att de slår första slaget. Ingen som börjar ett bråk anmäler det senare såvida du håller benen i styr när personen åker ned.

Nämen oj vad du visste mycket om situationen då! Var du där eller?
Citera
2011-04-13, 21:28
Medlem
174563s avatar
Bara invandrare och omogna nazister/skinheads som bråkar på krogen. Tyvärr så brukar det senare komma undan med det vilket nästan oundvikligen leder till ytterligare mer bråk på krogen då de förstår att det är acceptabelt och söker mer bråk.

Var med om en kväll då en ganska stor rakad kille började knuffa på invandrare och hamna i bråk med de mer stöddigare invandrarna, vakterna kom och avbröt slagsmålet genom att slänga ut invandrarna, 20 mins enare började han bråka med ett par andra invandrare och även de blev utslängda och vakterna sa åt killen att lugna ner sig och varnade hnom, trodde inte detta var sant men en timme senare var det bråk igen, blod på golvet och polisen hadde kommit, åter igen samma kille och åter igen var det de andra som blev utslängda och han fick va kvar.
Citera
2011-04-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliotrope
Nämen oj vad du visste mycket om situationen då! Var du där eller?

Hahaha, nej men ditt sätt att påpeka att det visst kan gå "SÅ" när någon studsar upp sig emot dig när din stora elaka pojkvän är med. Han gjorde ingenting utom att titta på vederbörande? Visst kanske de förstod hinten men att det kunde gå "SÅ" är att överdriva eftersom det är en stor fet ICKE HÄNDELSE.
Citera
2011-05-15, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indianasoulman
Tja

Min kompis var på mig idag pga av att jag inte ville bråka med en kille som ''axla'' när ha skulle passera. Vad tycker ni om detta? Ska man försvara sig på krogen för att någon gör något liknande? Personligen säger jag nej för att jag går ditt för att ha roligt och inte för att bråka. Om det var någon annanstans så skulle det vara annorlunda.

Jag känner också att det är lättare att bli anmäld om man brukar våld på sådana platser.
Det är fritt fram och misshandla hur många du vill, eftersom du är en sandneger så kommer du dessutom att belönas med PUT och ett kraftigt skadestånd från DO.
Citera
2011-05-15, 18:08
Medlem
Jag tycker våldsanvändning på krogar har absolut ökat med de nuvarande unga generation. Tidigare förekom det mindre våld. Personligen ser jag aldrig att våld kan lösa sen sådan här konflikt om man kan kalla det så.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in