2015-03-15, 15:35
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Vet att tex pannkakor med sylt fanns.

Det minns jag!
Citera
2015-03-15, 22:54
Medlem
Calogeros avatar
Deras chili cheese är magiska.
Citera
2015-03-15, 23:08
Medlem
hp-sauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Deras chili cheese är magiska.
Har du provat dem med Hot Cheese dip?
Citera
2015-03-15, 23:16
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hp-sauce
Har du provat dem med Hot Cheese dip?
Nej, men det lär ske vid nästa hemgång från krogen…

Citera
2015-03-15, 23:44
Medlem
Stardragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Provade deras Chili cheeseburger idag, fyfan vad god den var! 15 kr är ju som hittat också
Äter ofta en chili cheeseburger meny, med en extra chili cheeseburgare till. Man blir minst lika mätt, men till ett lägre pris än en "vanlig" meny. Sen är de dessutom riktigt goda med. Win-win
Citera
2015-03-16, 01:44
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stardragon
Äter ofta en chili cheeseburger meny, med en extra chili cheeseburgare till. Man blir minst lika mätt, men till ett lägre pris än en "vanlig" meny. Sen är de dessutom riktigt goda med. Win-win

Chili Cheese-burgarna är riktigt goda!! En klar favorit
Citera
2015-03-23, 13:48
Medlem
RiverStyxs avatar
Vad är det för jävla trams med "New Big King"!? De har tagit en av BK:s bästa burgare och sabbat den rejält ju. En torr brödskiva mitt i burgaren, är det någon slags tramsigt försök att efterlikna en Big Mac eller? Nej här krävs bot och bättring. Ge oss den vanliga Big King tillbaka!
Citera
2015-03-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Vad är det för jävla trams med "New Big King"!? De har tagit en av BK:s bästa burgare och sabbat den rejält ju. En torr brödskiva mitt i burgaren, är det någon slags tramsigt försök att efterlikna en Big Mac eller? Nej här krävs bot och bättring. Ge oss den vanliga Big King tillbaka!
Instämmer, Big King var enormt mycket bättre innan. Synd att de sabbade den exakt samtidigt som de satte ner priset ...
Citera
2015-03-25, 01:07
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashnak
Instämmer, Big King var enormt mycket bättre innan. Synd att de sabbade den exakt samtidigt som de satte ner priset ...

Är enda skillnaden att de har lagt till ett extra mellanbröd? Eller har de gjort fler ändringar på den?
Citera
2015-03-26, 22:02
Moderator
rotadents avatar
Citat:

Var tvungen att gå in och kika så att de inte hade fuckat med Big King XXL också, men den såg intakt ut. Bra det, var ett tag sen jag åt på BK och man vet aldrig.
Citera
2015-03-27, 11:10
Medlem
Dornroschens avatar
Citat:

Bara att be om gamla, inga problem.
Citera
2015-03-27, 16:59
Medlem
Dornroschens avatar
Jag jobbar på BK, men är ledig i helgen och uppmanar därför er alla att gå dit och beställa:

1. En cheeseburgare utan ost
2. Pommes utan salt
3. En plain hamburgare utan kött och bröd
4. En enda nugget
5. Eller helt enkelt en Big Mac

Då blir jag glad.

(Sorry för dubbelposten, kan inte ändra längre)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in