2013-09-25, 00:46
Medlem
Big Bosss avatar
Någon som vet på allvar om de har slutat med Big King XXL? När jag kollade senast så var den ersatt med den usla steakhouse. XXL och i viss mån Whopper with Cheese är ju anledningen till att man äter på BK.
Citera
2013-09-25, 18:53
Medlem
Verkar ju som att Angus Cheese n Bacon också är borta.
Citera
2013-10-22, 14:21
Medlem
.The.Dude.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Någon som vet på allvar om de har slutat med Big King XXL? När jag kollade senast så var den ersatt med den usla steakhouse. XXL och i viss mån Whopper with Cheese är ju anledningen till att man äter på BK.

Citat:
Ursprungligen postat av JamesMay
Verkar ju som att Angus Cheese n Bacon också är borta.

Big King XXL finns kvar. Angusburgarna har varit borta ett tag ja men om ett par dagar så kommer angusälskarna att bli glada
Citera
2013-10-23, 15:38
Medlem
ace_secs avatar
Läste någonstans att Angus-burgarna tagits bort från menyn, då det kom fram att de innehöll spår av hästkött. Den officiella förklaringen var att köttet "tog slut" hos leverantören
Citera
2013-10-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Läste någonstans att Angus-burgarna tagits bort från menyn, då det kom fram att de innehöll spår av hästkött. Den officiella förklaringen var att köttet "tog slut" hos leverantören
Fast nu är deras senaste kampanj Angus XT, burgare av just sådant kött. Iofs kan de ju ha fixat leverans av en bättre sats kött.
Citera
2013-10-30, 15:54
Medlem
ace_secs avatar
Yes, i dagarna har de kommit tillbaka på menyn. gött!
Citera
2013-10-30, 23:39
Medlem
Baaaaaaahs avatar
Är "X-tra Long Chili Cheese" borta ur sortimentet? Blev snabbt en favorit av snabbmatsburgarna.

Synd om så är fallet.
Citera
2013-10-31, 18:57
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss

Jag åt en Big King XXL i dag. Bra grejer.
Citera
2013-10-31, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag åt en Big King XXL i dag. Bra grejer.

Svår att slå, big king xxl & säg till om ett extra kött (+12kr)... Man kan då skippa pommes.
Citera
2013-11-01, 09:24
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trexplorer
Svår att slå, big king xxl & säg till om ett extra kött (+12kr)... Man kan då skippa pommes.

Jag skippar redan pommes när jag äter en XXL och jag tycker att det funkar. Men det är ingen dum idé om man är extra hungrig någon gång. Kostar ett extra kött bara 12 spänn alltså? Jag trodde att det skulle vara huvuddelen av kostnaden för hela burgaren.
Citera
2013-11-24, 16:46
Medlem
syke555s avatar
Någon som vet vilka pickles BK använder sig av? Tillverkare, leverantör eller så?
Citera
2013-11-25, 10:10
Medlem
ace_secs avatar
50% av deras condiments tillverkas av Heinz. Ganska säker på att gurkan gör det också, men inte riktigt säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in