Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Är det en märke dator?
Du glömde nätagget och ålder. De 3 sakerna är mest för att avgöra om det är uppenbart fysiskt känt fel.
Folk har klagat på de senare versionerna av MSN och försökt undvika att uppdatera den. Osäker på hur det gick för de andra men de hade problem med att byta tillbaka till en äldre version.
Det kan förstås vara något annat i Windows för det är rätt mycket där som kan orsaka fel och sega ned datorn. Om det var länge sedan du installerade om Windows så är det nog läge nu. För vissa blir det en stor hastighets skillnad. En bekant lyckades sega ned hela sin dator bara några månader efter att jag varit där och installerat om den.
Var därför noga med vad du lägger in i Windows. Många program, drivrutiner etc frågar tydligt om man vill ha extra saker som segar ned datorn som man inte alls är intresserad av.
Nej, det är ett litet ihopplock, alltså ingen märkesdator.
Det var inte så värst längesen jag ominstallerade Windows, det var ungefär tre veckor sen. Den är fortfarande så som den var när jag precis hade ominstallerat Windows, förutom när jag sätter igång ett videosamtal. Då segar hela datorn ner sig helt och hållet och slutar inte förrän man stänger av videosamtalet.
Jag har faktiskt tänkt på att inte installera en massa onödiga program, så jag tror inte det är det som är problemet. Jag tycker bara det är så konstigt att helt plötsligt i vintras någon gång, började hålla på såhär. Innan det så funkade det ju bra.
Tror du det kan ha någonting med min webcam som är otroligt gammal att göra? Som jag skrev, så har jag inga problem med att ha videosamtal när jag inaktiverar min webcam.