Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
r det en mrke dator?
Du glmde ntagget och lder. De 3 sakerna r mest fr att avgra om det r uppenbart fysiskt knt fel.
Folk har klagat p de senare versionerna av MSN och frskt undvika att uppdatera den. Osker p hur det gick fr de andra men de hade problem med att byta tillbaka till en ldre version.
Det kan frsts vara ngot annat i Windows fr det r rtt mycket dr som kan orsaka fel och sega ned datorn. Om det var lnge sedan du installerade om Windows s r det nog lge nu. Fr vissa blir det en stor hastighets skillnad. En bekant lyckades sega ned hela sin dator bara ngra mnader efter att jag varit dr och installerat om den.
Var drfr noga med vad du lgger in i Windows. Mnga program, drivrutiner etc frgar tydligt om man vill ha extra saker som segar ned datorn som man inte alls r intresserad av.
Nej, det r ett litet ihopplock, allts ingen mrkesdator.
Det var inte s vrst lngesen jag ominstallerade Windows, det var ungefr tre veckor sen. Den r fortfarande s som den var nr jag precis hade ominstallerat Windows, frutom nr jag stter igng ett videosamtal. D segar hela datorn ner sig helt och hllet och slutar inte frrn man stnger av videosamtalet.
Jag har faktiskt tnkt p att inte installera en massa ondiga program, s jag tror inte det r det som r problemet. Jag tycker bara det r s konstigt att helt pltsligt i vintras ngon gng, brjade hlla p shr. Innan det s funkade det ju bra.
Tror du det kan ha ngonting med min webcam som r otroligt gammal att gra? Som jag skrev, s har jag inga problem med att ha videosamtal nr jag inaktiverar min webcam.