2011-04-06, 23:39
Medlem
Hej på er där ute!

Jag har ett litet problem som troligen bara är en överarbetad bagatell, men jag måste fråga endå.

Jag har alldrig handlat på sidan snus2.se men ska göra en insats nu.
På den sidan hittade jag en cigarillsort som heter Havanitos, det står klart och tydligt "20 st cigariller i förpackningen.".
nu undrar jag, är det här sant? jag menar, ta tlx Romeo Y Julieta Mini dom kostar lika mycket för hälften så många o.O
hjälp mej, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Citera
2011-04-06, 23:45
Medlem
Maila och fråga? Eller pröva googla på cigarillerna.

Välkommen hit förresten
Citera
2011-04-06, 23:54
Medlem
2pks avatar
Det står ju det? Är väl inte så otroligt? "Havanitos" är väl av lite "finare" sort än de andra förövrigt har 20-packet kostat 74 kronor.
Citera
2011-04-07, 00:15
Medlem
hejaklacksledares avatar
RyJ är finare än havanitos, därav priset. Är lite som marlboro och winston.
Citera
2011-04-07, 13:05
Medlem
EpicureNo2s avatar
Romeo Y Julieta Mini innehåller endast kubansk tobak, därav priset. Jag tycker dock inte att de är några höjdare. Kubansk Vuelta Abajo-tobak passar bäst i cigarrer med minst 10mm diameter. Annars smakar det för starkt och fränt. Tror att du skulle tycka bättre om Havanitos, som också har mildare tobakssorter.

Vill du testa en riktig kubansk cigarr som smakar som de skall, så köp en Bolivar Tubos No. 2. Cigariller kommer inte ens i närheten.
Senast redigerad av EpicureNo2 2011-04-07 kl. 13:11.
Citera
2011-09-27, 23:16
Medlem
Lite OT kanske men, hur säkra är dem här sidorna. Hur kontrollerar dem att man är över 18 osv som Snus2 t.ex. ?
Citera
2012-08-01, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vestiz
Lite OT kanske men, hur säkra är dem här sidorna. Hur kontrollerar dem att man är över 18 osv som Snus2 t.ex. ?
Lillebrorsan min beställde en stock från Snus2 förra veckan, han hade helt sonika angivit ett annorlunda årtal och således helt och hållet undvikit ålderskontrollerna.
Med andra ord så verkar det inte som att de ser så strängt på ålderkraven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in