2011-04-06, 14:14
Medlem
final_cuts avatar
Ok, så jag vet mer eller mindre vad Spotify går ut på men problemet är väl att det inte finns en full tillgång till musik, alltså man kan själv inte ladda upp nån obskyr låt av Rolling Stones o.dyl. utan deras medgivande. Finns det nåt annat alternativ därute som musikbranschen inte har lagt vantarna på där man kan utbyta musik med andra medlemmar och själv ladda upp vafan man vill?

Vad är LastFM för nåt förresten?
Citera
2011-04-06, 14:18
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Grooveshark - kolla in det.
LastFM är mer som en radio har jag för mig. Fast man kan ha bra koll på vad andra lyssnar på

Såg att du ville dela musik med andra, vet inte riktigt vad det är som gäller då för program. grooveshark är mer som spotify.
Senast redigerad av elefantbajs2100 2011-04-06 kl. 14:22.
Citera
2011-04-06, 14:21
Medlem
Mr.Houses avatar
Grooveshark.com

Du laddar inte ner något utan kör det via webbläsaren.

Mvh
Citera
2011-04-06, 14:24
Medlem
ChrisOs avatar
spana in blip.fm eller blip.com.

Bra sidor!!
Citera
2011-04-06, 14:41
Medlem
Exonis avatar
Echolize
Citera
2011-04-06, 14:47
Medlem
Som alla skriver så passar nog grooveshark dina behov bra
Citera
2011-04-06, 14:56
Medlem
final_cuts avatar
En hel del bra grejer här. Får mig att undra varför Spotify är så stort egentligen..
Citera
2011-04-11, 02:50
Medlem
final_cuts avatar
Förresten, vad är Live365 för nåt?

Spotify verkar ha en del begränsningar och detsamma gäller väl Grooveshark (men jag kan ha fel). Bara det faktum att det finns premiumkonton och gratiskonton låter inte särskilt tilltalande.

Vad jag är ute efter är att ladda upp musik från min hårddisk så andra kan lyssna på den genom att bläddra och spela vad de vill. Lite som Youtube fast för musik... och utan upphovsrättskrångel! Finns det nåt sånt egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in