2011-04-05, 15:12
Medlem
Kottmannens avatar
Tja! har fixat windows 7.(ej piratkopierad) 64 bit på datorn men av en konstig anledning så försätts det i 32 bitars när jag startar datorn men när jag sen väljer att starta om den så återgår den till 64 bitars.

Fattar inte vad som är felet. någon annan som har haft liknande bekymmer med Windows 7?
Citera
2011-04-05, 16:35
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Svar nej. Hur mycket internminne har denna dator?
Citera
2011-04-05, 18:43
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottmannen
Tja! har fixat windows 7.(ej piratkopierad) 64 bit på datorn men av en konstig anledning så försätts det i 32 bitars när jag startar datorn men när jag sen väljer att starta om den så återgår den till 64 bitars.

Fattar inte vad som är felet. någon annan som har haft liknande bekymmer med Windows 7?

Menar du att installationen fortsätts i 32 bitars? De e lite lol. Antingen så har man 32bitars eller 64bitars. That's it. Men det finns dubbeldisk, som kommer hur mycket internminne du har och avgör sedan därefter.
Citera
2011-04-06, 16:50
Medlem
Kottmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plotti
Menar du att installationen fortsätts i 32 bitars? De e lite lol. Antingen så har man 32bitars eller 64bitars. That's it. Men det finns dubbeldisk, som kommer hur mycket internminne du har och avgör sedan därefter.
4gig i internminne och den är installerad som 64 bit. Spinner som en katt förutom den lilla detaljen jag nämnde tidigare förstås
Citera
2011-04-06, 16:52
Medlem
Kottmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Svar nej. Hur mycket internminne har denna dator?
4 gig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in