Citat:
Ursprungligen postat av K595
Svara dom helst inte - jo jag vet att detta är ett debattforum, men sen vi fått detta forum så låter jag dem vara på
sitt kemikalie"VÅRD"forum, men dom kommer att gå in och bråka på varenda tråd som postas
här, så vi som vill ha upplysningar om elallergi, alternativmedicin osv kommer att drunkna i deras BigPharma-köpta kackel.
Det är bara ett förslag -
om dom vill kan dom ju skapa en tråd om alternativmedicinbluffar, och posta i den utan att evinnerligen komma och racka ned på oss som vill dela med oss av upplysningar osv. Eller bara posta i denna tråd. Att det är 'farligt' med alternativmedicin, och rättfärdigar deras ständiga gnat, är en chimär. Jag och MÅNGA MED MIG har nog fått se vad som är farligt, under minst 30 vanvårdande kemikalieår! /citat slut.
En rätt kul sajt om el-allergi, jordstrålning etc:
http://www.energybusters.se/
Hej och välkommen hit!
Jag skulle vilja att du drar dej till minnes en diskussion du och jag hade den 10/10 2010!
Citat, endast del, av K545:
Nu har jag bara min pappa kvar av mina släktingar som inte kan fightas för sig själva och han är gisslan på ett boende - och jag får slåss mot vidrig vitrock som gör honom dement med alldeles för stora insulindoser. Nåja, jag gjorde ett undantag att aldrig SJÄLV ha med vården att göra för jag var tvungen att operera mitt ljumskbråck. Men ALDRIG mer nu. ALDRIG. Homeopater, Kiropraktorer, Vidarkliniken, självhjälp, zonterapi, Siddans vatten, kost, men ALDRIG mer vanvårds/kemikaliepacket. Vi är GANSKA många som totaldissar er, fler för vart år.
Får vi ett underforum så behöver vi aldrig skriva i samma trådar. Rätt ofattbart att minsta konspirationsforum ska ha underavdelningar men inte här.
Att vården ännu inte fattat hur man blir frisk fr diabetes2, laktosintolerans, glutenallergi, alzheimer UTAN att ta till så radikala kostsystem som extrem Raw, är verkligen patetiskt uselt. Tiotusentals människor har räknat ut det själva... citat slut/
(mina markeringar)
Nu har du fått ett underforum att skriva i så mycket du vill så länge det finns inom de regler som gäller hela FB!
Men jag hoppas du kommer ihåg att Flashback är ett diskussionsforum! Det innbär att vem som helst får komma in och diskutera i alla trådar som läggs upp här!
I en diskussion finns alltid minst två sidor, annars är det ingen diskussion.
Du lägger alltså upp dina trådar och idéer och vem som helst får svara med sina åsikter.
Vill du ha ett helt eget som ingen får vara med i så får du starta en blogg!
Jag ser alltså fram emot många intressanta diskussioner!
Och de som dras med sjukdomar som är svåra får söka sej hit, vilket dom säkert gör då det sista som överger människan är hoppet. Många är ändå intresserade av de råd som finns att söka utanför sjukvårdens "vitrockar".
Däremot ska dessa trådar skiljas från de andra i medicinforumet, detta då det ofta gick off topic och den som frågade inte fick behålla sin tråd.
Jag hoppas att alla ska kännas sej välkommna här!
Eliza CT/moderator